۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان:

۱۳۰۰ زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند

۱۳۰۰ زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند

زنجان- مدیر کل حج و زیارت استان زنجان گفت: از ابتدای شهریور ماه تاکنون هزار و۳۰۰ نفر زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند که در این راستا برای ۳۵۰ نفر ویزا صادر شده است.

فرامرز بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر  به فعالیت سامانه سماح اشاره کرد و افزود: از اول شهریورماه ثبت نام شروع شده و تاکنون هزار و ۳۰۰ نفر زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند که برای ۳۵۰ نفر  در استان زنجان ویزا صادر شده است. 

وی اظهار کرد: براساس پیش بینی های انجام شده برای۱۴ هزار زنجانی ویزا صادر خواهد شد و افرادی که متقاضی هستند می توانند به دفاتر ۱۹ گانه حج و زیارت مراجعه کنند. 

بابایی با بیان اینکه  اقدامات لازم برای اعزام زائرین به اجتماع عظیم حسینی در دستور کار قرار گرفته است تاکید کرد: رسانه ها اطلاع رسانی لازم از سامانه سماح (ثبت نام برای اجتماع عظیم حسینی ) را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان تصریح کرد: افرادی که در سامانه سماح ثبت نام نکنند نمی توانند ویزا دریافت کنند و اگر نامشان در سامانه سماح نباشد پلیس اجازه خروج از کشور را نمی دهد.

بابایی افزود: افرادی که در جاهایی غیر از دفاتر حج و زیارت ثبت نام کنند غیر قانونی است و اعتبار ویزا در کشور عراق یک ماه است.

وی ابراز کرد: حج و زیارت استان زنجان زائرین اعزام شده به اجتماع عظیم حسینی را بیمه خواهد کرد و افرادی که در سامانه ثبت نام نکنند ویزا برای آنها صادر نمی شود و نمی توانند به عراق اعزام شوند.

کد خبر 4111098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha