۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۵

تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان؛

رکابزن تیم کویت قهرمان مرحله پنجم تور شد

رکابزن تیم کویت قهرمان مرحله پنجم تور شد

مرحله پنجم از تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با قهرمانی رکابزن تیم کویت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله پنجم از سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان امروز پنجشنبه ۲۰ مهرماه در مسیر ۱۹۰ کیلومتری سرعین به تبریز برگزار شد و با قهرمانی رکابزن اروپایی تیم کویت به پایان رسید. در این مرحله «دیوید ربلین» رکابزن تیم کویت با زمان ۴ ساعت و ۲۴ دقیقه و ۲۱ ثانیه زودتر از دیگر شرکت کنندگان از خط پایان گذر کرد و قهرمان این مرحله شد. 

«نیکولا توفالی» از تیم آلمان ۰۷۱۱ با زمان ۴ ساعت و ۲۴ دقیقه و ۲۲ ثانیه دوم و محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد با زمان ۴ ساعت و ۲۴ دقیقه و ۵۱ ثانیه در رده سوم قرار گرفت. 

در پایان مرحله پنجم تور «راب  رویخ» از تیم تارتلو بلژیک پیراهن طلایی را بر تن کرد. «ایلیا داوید نوک» رکابزن قزاق عضو تیم شهرداری تبریز پیراهن کوهستان را همچنان برای خود حفظ کرد. این دوچرخه سوار قزاق پیراهن سفید را نیز بدست آورد. پیراهن سبز نیز به «مارکو دوئتس» از بیبی دامپ هلند رسید. 

سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در شش مرحله برگزار می شود. فردا جمعه و در آخرین روز این تور بین المللی رکابزنان مسیر ۱۱۴ کیلومتر را در شهر تبریز طی خواهند کرد. 

کد خبر 4112029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha