۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۸

امام جمعه قزوین:

کشتی ظالمانه آمریکا باامواج خروشان بحرانهای پیش رو نابود خواهدشد

کشتی ظالمانه آمریکا باامواج خروشان بحرانهای پیش رو نابود خواهدشد

قزوین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: یاوه گویی ترامپ ناشی از بی تجربگی وبی اطلاعی وی از بحرانهای پیش روست که کشتی ظالمانه آمریکا را با امواج خروشان و ویرانگری نابود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جمع نمازگران قزوین در مسجدالنبی با انتقاد از اعتمادکنندگان به آمریکا و پیگیری مذاکرات برجام اظهارداشت: دشمن زبون را بزرگ جلوه دادن اشتباهی نابخشودنی است که هزینه های زیادی به کشور تحمل کرد.

وی افزود: عده ای دیروز یک حرفی زدند و امروز حرف دیگر می زنند هرچند برخی از آنها دیگر نیستند و خدا جانشان را گرفت همان کسانی که می گفتند سپاه را می خواهیم چه کنیم؟ به جای دفاع و تقویت بنیه دفاعی برویم مذاکره کنیم و همین کار را کردند و امروز به این نقطه رسیده ایم و آسیب دیدیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: آنها که در جهنم هستند تاسف می خورند چرا کار درست و خوب انجام ندادند تا بهشتی شوند اما دیر است اما در دنیا فرصت داریم تا عمرمان تمام نشده از اشتباهات خود بازگردیم و توبه کنیم.

آنها که به آمریکا اعتماد کردند توبه کنند

عابدینی تصریح کرد: اگر توبه کنید خدا می پذیرد و هرکس خدا را بزرگ بشمارد و با دوستان خدا دوست و با دشمنانش هم عداوت کند آمرزیده شده و کارهایش سروسامان می گیرد.

وی در ادامه گفت: دشمن در ایران توطئه های زیادی را اجرا کرده و با برجام، فتنه ۸۸، تضعیف سپاه و خلع سلاح نظامی و تضعیف قوه قضائیه برنامه درازمدتی برای ایران دارد اما ملت ما هشیار است و فریب دشمن را نخواهد خورد.

امام جمعه قزوین یادآورشد: البته این روزها برخی افراد لحن خود را عوض کرده اند که اگر برای رضای خدا باشد و متنبه شده باشند مبارک است اما اگر حیله و نیرنگ باشد لو خواهند رفت و رسوا خواهند شد.

 وی بیان کرد: همه کسانی که به آمریکا اعتماد بیجا کردند و منافع ملی را به خطر انداختند اگر رفتارشان از روی نادانی و جهل بوده باید ابتدا توبه کرده و سپس از مردم عذرخئاهی کنند و اگر آگاهانه و از روی جاسوسی کاری کرده اند باید مانند جاسوسانی که محاکمه می شوند به عنوان حامی منتظر مجازات باشند.

یاوه گویی رئیس جمهور آمریکا ناشی از بی تجربی و ناآگاهی است

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: زیاده گویی، یاوه گویی و سخنانان گستاخانه رئیس جمهور بی تجربه و بی خبر آمریکا نشان می دهد این فرد از بحرانهای پیش رو خبر ندارد.

عابدینی یادآورشد: رئیس جمهور تازه کار آمریکا نمی داد کشتی ظالمانه آمریکا با امواج خروشان و ویرانگری روبروست که آنها را به هلاکت می اندازد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: ترامپ که وقیحانه به سپاه پاسداران حمله کرده باید ناراحت باشد زیرا سپاه دربرابر برنامه ریزی های استکبار در عراق و سوریه ایستاده و داعش را که تریبت یافته آنهاست به قعر جهنم فرستاده و نابود کرده است.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: وقتی سپاه توانسته کشورهای اسلامی را از شر شما نجات دهد باید ترامپ عصبی باشد و با گستاخی حرف بزند و این صحبتها عمق تاثیرگذاری ایران در منطقه را نشان می دهد.

کره شمالی با زبان ترامپ حرف می زند

عابدینی اظهارداشت: امروز کره شمالی از رهبر ما آموخته که با ترامپ مانند خودش حرف بزند و آمریکا را سر جاش بنشاند و سایر کشورها هم پوشالی بودن آمریکا را فهمیده اند و برایش ارزشی قائل نیستند.

مطیع رهبری هستیم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: ما امروز بیشتر از گذشته باید با حفظ وحدت و انسجام گوش بفرمان رهبری باشیم وبدانیم اقتصاد مقاومتی، اقتدار نظامی و دفاع همه جانبه تنها با اطاعت از ولایت محقق می شود.

وی اضافه کرد: آمریکا وقتی می خواهدکشوری را به ورطه نابودی بکشاند ابتدا آن کشور را خلع سلاح می کند مانند آنچه در لیبی و سوریه و عراق رخ داد و سپس به آن حمله کرده و نابود می کند.

عابدینی تصریح کرد: استکبار با زبان برخی خودی ها که سرود استکباری سردادند و گفتند ما احتیاجی به موشک نداریم توطئه خود را ادامه داد اما ما می دانستیم که این افراد یا نمی فهمند و یا می خواستند با ایجاد تفرقه، شکستن وحدت، خلع سلاح و تضعیف بنیه دفاعی ما براحتی با یک حمله کوچک نابود شویم که با هوشیاری رهبری و مردم اینگونه نشد.

وی گفت: امروز شعار و آرم سپاه عزیز ما(واعدالهم مستطعتم من قوه.) که نشان همه نیروهای مسلح است و از خدا نیروی می گیرد تا حامی مظلوم باشد موجب اقتدار کشور شده و امید سایر ملل مسلمان برای خروج از زیر یوغ ظلم و ستم نیز هست و تا سپاه و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی با اقتدار هستند هیچ کسی جرات تعدی به کشور نخواهد داشت.

پشت صحنه استقلال کردستان عراق، اسرائیل است

امام جمعه قزوین بااشاره به پشت صحنه وقایع کردستان عراق اظهارداشت:پس از آنکه آتش داعش درحال خاموش شدن بودو دشمنان طعم شکست را چشیدند توطئه استقلال کردستان عراق کلید خورد تا شرارت آنها ادامه یابد.

وی گفت: مردم شریف کردستان عراق باید بدانند استکبار نقشه بدی برای آنها کشیده و با ایجاد اختلاف میان مسلمانان و شیعه و سنی و کرد و غیر کرد می خواهد وحدت را از بین برده و براحتی بر کشورها سلطه پیدا کند و اگر هوشیار نباشند سرنوشت کشورهای منطقه را پیدا خواهند کرد.

عابدینی بیان کرد: آمریکا و ایادیش کور خوانده اند و کشور عراق منسجم خواهد ماند و مردم کرد هم آگاه تر از آن هستند که بازیچه آمریکا و عامل توطئه استکباری شوند.

خطیب جمعه قزوین در خصوص شهادت امام زین العابدین(ع) و شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی هم مطالبی بیان کرد.
     

کد خبر 4112471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha