۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶

امام جمعه زاهدان:

برجام بدعهدی دولت آمریکا را برای همه نمایان کرد

برجام بدعهدی دولت آمریکا را برای همه نمایان کرد

زاهدان - امام جمعه زاهدان گفت: تجربه برجام بدعهدی دولت آمریکا را برای ملت ایران و همچنین دیگر کشورها در عرصه بین‌المللی بیش از پیش نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام سجاد (ع)، اظهار داشت: این امام همام بعد از واقعه عاشورا و در آن شرایط سخت همچون ستاره ای در دل تاریکی مردم زمانه خودشان را از سردرگمی نجات دادند و به سمت اسلام واقعی رهنمون کردند.

وی با اشاره به وجود رکود و تورم در کشور افزود: طبق قانون اساسی جلوگیری از وقوع رکود و تورم در کشور بر عهده قوه مجریه است بنابراین دولت برای جلوگیری از رکود و تورم باید حداکثر تلاش خودش را انجام دهد.

وی ادامه داد: قطعا عمل به وعده‌های انتخاباتی خواسته به حق مردم از رئیس جمهور محترم است و همانطور که ایشان در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری وعده ریشه‌کنی فقر و بهبود زندگی مردم را در برنامه‌ای ۳ مرحله‌ای به ملت ایران داد، قطعا امروز باید به این وعده‌ها جامه عمل پوشانده شود.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه دولت باید برای حل مشکلات مردم چاره‌اندیشی ضربتی داشته باشد، گفت: متاسفانه امروز با گذشت چند ماه از انتخابات هنوز تغییری در وضعیت مردم ایجاد نشده است و برخی از مشکلات همچنان به قوت خود پا برجاست.

وی خاطر نشان کرد: برجام بدعهدی دولت آمریکا را برای ملت ایران و همچنین دیگر کشورها در عرصه بین‌المللی بیش از پیش نمایان کرد.

وی تصریح کرد: دولت‌مردان ما باید با الگو قرار دادن تجربه برجام و همچنین دیگر تجربیات گذشته در خصوص بدعهدی و خیانت آمریکایی ها به هیچ عنوان به مذاکره با شیطان بزرگ فکر نکنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: استکبار جهانی در تلاش است تا از هر فرصتی برای صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کند و اقدام صحیح در چنین شرایطی نیازمند بصیرت است.

کد خبر 4112503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha