۱۱ آذر ۱۳۸۵، ۱۱:۱۸

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در گفتگو با مهر خبر داد:

راه اندازی پنج رشته جدید در دانشگاه آزاد تهران شرق / توسعه رشته های کاردانی در واحد تهران شرق

راه اندازی پنج رشته جدید در دانشگاه آزاد تهران شرق / توسعه رشته های کاردانی در واحد تهران شرق

پنج رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قیامدشت (تهران شرق) در مقطع کارشناسی راه اندازی و چندین رشته نیز برای تصویب از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد درخواست شده است.

دکتر سید فرهاد سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: برق، کامپیوتر، الکترونیک، عمران و مخابرات از جمله رشته های جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قیامدشت در مقطع کارشناسی است که در سال تحصیلی جدید راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: تصویب رشته های کارشناسی پژوهشگری علوم اجتماعی، کارشناسی ناپیوسته نرم افزار، کاردانی بدون کنکور متالوژی، کاردانی نقشه کشی صنعتی، کاردانی ساخت و تولید با دو گرایش قالب سازی و ماشین سازی ابزار نیز برای تصویب از سازمان مرکزی درخواست شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق خاطرنشان کرد: زمینه راه اندازی رشته های علوم سیاسی، روزنامه نگاری و روابط عمومی نیز در مقطع کارشناسی واحد تهران شرق آماده شده که با تصویب این رشته ها از سوی سازمان مرکزی نسبت به پذیرش دانشجو اقدام خواهد شد.

سجادی تاکید کرد: واحد تهران شرق دارای 23 رشته تحصیلی است که با توجه به سیاست دانشگاه آزاد برای توسعه رشته های کاربردی و فنی به منظور بالا رفتن توان علمی و عملی دانشگاه، گسترش رشته های کاردانی در دستور کار واحد تهران شرق قرار گرفته است.

کد خبر 411265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha