۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳

قبل از بازی برگشت با پرسپولیس؛

رامون دیار: هیچ چیز تمام شده نیست/ حاشیه امنیت نداریم

رامون دیار: هیچ چیز تمام شده نیست/ حاشیه امنیت نداریم

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: هنوز معلوم نیست چه تیمی از بین الهلال و پرسپولیس به فینال می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامون دیاز در نشست خبری پیش از بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس خبرنگاران گفت: نباید به برد چهار بر صفری که در بازی رفت داشتیم توجه کنیم. از هوادارانمان تشکر می‌کنم. فردا بازی را  ساده نمی‌گیرم و جدی هستیم. با تمام قدرت به میدان می‌رویم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.  

وی افزود: بازی برایمان تمام نشده است و باید نود دقیقه دیگر تلاش کنیم. با ۴ گلی هم که در بازی رفت زدیم در حاشیه امنیت نیستیم.

سرمربی الهلال در ادامه یادآور شد: این بازی هنوز تمام نشده است. با فکر قوی آماده این مسابقه می‌شویم. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دوست داریم راهی فینال شویم و با وجود اینکه در آستانه فینال هستیم اما هنوز چیزی مشخص نیست چرا که حریفی بسیار قوی داریم.

دیاز درباره محرومیت مهدی طارمی و اینکه عدم حضور او در ترکیب پرسپولیس چه سودی برای الهلال دارد، گفت: طارمی مهاجم خوبی است. اما مهم این است که ما روی خودمان تمرکز داریم. با اردویی که در ابوظبی داشتی خودمان را آمده کردیم. بازیکنانی هم که در تیم ملی داشتیم به ما اضافه شده‌اند. با این حال می‌دانیم در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما ۱۰ روز تمرینات خوب را پشت سر گذاشتیم که به آن نیاز داشتیم. بازی هنوز تمام نشده و باید به کارمان ادامه بدهیم تا کار را تمام کنیم.

سرمربی الهلال عربستان در خصوص نبود چند بازیکن کلیدی تیمش گفت:بازیکنان مهمی را ندارم اما باید بدون آنها به ماجرا فکر کنیم.

دیاز در خصوص اینکه نگران بازگشت پرسپولیس به این رقابت ها با برد پر گل مقابل الهلال نیست: در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است، اما اکنون آماده بردن هستیم. برای حریف احترام زیادی قائلیم.  اما ما تیم برتر زمین هستیم و این روحیه و شرایط یک امتیاز بزرگ برای ماست.

وی درباره اینکه گفته می‌شود عمر خربین در بازی رفت سوریه و استرالیا کارت زرد گرفته تا محروم شود که به اردوی الهلال بیاید، گفت: خربین از بازیکنان مهم سوریه است، اما چنین چیزی نیست. باور کنید چنین اتفاقی هرگز رخ نداده و دنبال چنین موضوعاتی در باشگاه نبوده ایم. حادثه ای بوده که در بازی رفت رخ داد و ربطی به دیگران ندارد.

عبدالله حافظ، بازیکن الهلال عربستان نیز که در نشست خبری حضو داشت درباره اهمیت بازی با پرسپولیس تصریح کرد: از اهمیت این بازی کاملا آگاه هستم.  دو تیم در جایگاه خوبی در فوتبال آسیا هستند. باید به فینال که جایگاه واقعی مان است برسیم.   جایگاهی که به خاطر لطف هواداران بوده است.

کد خبر 4115501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha