۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۶

سید جلال حسینی:

می توانیم با عبور از الهلال به فینال آسیا برسیم/ ناامید نیستیم

می توانیم با عبور از الهلال به فینال آسیا برسیم/ ناامید نیستیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا روز دیگری برای پرسپولیس است و می توانیم با عبور از الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی در نشست خبری پیش از بازی برگشت پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت: برای کار بزرگی به مسقط عمان آمده ایم تا به هدفمان نزدیک تر شویم.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس در دیدار فردا همچون بازی رفت، پر خطا خواهند بود گفت: فکر می‌کنم شما بازی را ندیدید. اتفاقا آنها بیشتر ما خطا می کردند و بازی درگیرانه انجام می دادند. سعی کردیم بیشتر تمرین کنیم و بازی‌مان را انجام بدهیم. آماده هستیم تا بازی خوبی انجام بدهیم. حالا شما هر چقدر دوست دارید از این سؤال‌ها بپرسید و به داوری ایراد بگیرید. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

حسینی در باره تاثیر غیبت بازیکنان محروم و مصدوم پرسپولیس در بازی فردای این تیم اظهار داشت: متأسفانه فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و حسین ماهینی را نداریم، اما می خواهیم متفاوت تر از بازی رفت با الهلال بازی کنیم. فردا یک روز دیگر است.می توانیم این روز را برای خودمان ثبت کنیم و به فینال برسیم.

وی درباره کمبودهای باشگاه پرسپولیس نسبت به رقبای آسیایی اش تصریح کرد:خیلی تلاش کردیم که به اینجا رسیدیم. شما کافی است امکانات سه تیم دیگر را به لحاظ مالی و امکانات با ما بسنجید تا متوجه شوید کار بزرگی شده است. با سه تیم ثروتمند بازی می‌کنیم، اما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. جبران باخت چهار بر صفر مقابل چنین تیم هایی اصلا آسان نیست اما نا امید نیستیم و می رویم که نتیجه خوبی رقم بزنیم.

مدافع پرسپولیس در واکنش به این مسئله که آیا به نظرش با حضور او و انصاری می‌توان گفت خط دفاع پرسپولیس بیمه است، گفت: ما اکنون در بین چهار تیم برتر آسیا هستیم و در بازی رفت نتیجه بدی گرفتیم، اما منتظر اتفاقات هم هستیم. من، انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال و همه بازیکنان باید سعی کنیم که از تجریبات‌مان در این بازی استفاده کنیم.

وی در باره باخت احتمالی پرسپولیس در بازی فردا و حذف این تیم تصریح کرد:قطعا برایمان سخت است اما این موضوع به خود بازیکنان باز می‌گردد که چگونه ریکاوری روحی شوند. ما بازی های مهمی را در رقابت های فوتبال ایران پیش رو داریم و با قدرت و صلابت هم کارمان را دنبال می کنیم.

کد خبر 4115579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha