۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵

پارک علم و فناوری مازندران به سطح ۲ ارتقا یافت

پارک علم و فناوری مازندران به سطح ۲ ارتقا یافت

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم گفت: با نظر کارگروه نظارت و ارزیابی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد سطح پارک مازندران ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، خسرو پیری گفت: کارگروه نظارت و ارزیابی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، پس از بازدید و دریافت مستندات و باتوجه به کسب شرایط لازم از سوی پارک علم و فناوری مازندران با ارتقای این پارک، از سطح سه به دو موافقت کرد.

وی اظهار داشت: پارک‌های علم و فناوری کشور به سه سطح یک، دو و سه تقسیم بندی شده‌اند.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم تاکید کرد: تعداد مراکز رشد، فضای فیزیکی، طرح‌های جامع عمرانی، برنامه کاری کسب و کار پنج ساله آینده پارک و مراکز رشد وابسته، ساختار سازمانی مصوب، گزارش ارزیابی عملکرد مناسب، برنامه مدون توسعه فناوری در زمینه آمایش سرزمین و نقش منطقه‌ای پارک‌های علم و فناوری در گسترش اقتصاد دانش‌بنیان استان مربوطه از جمله شرایط لازم در ارتقای سطح پارک‌های علم و فناوری به سطوح بالاتر است.

پیری در مورد مجوز راه‌اندازی مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور گفت: هیچ مجوزی در خصوص تاسیس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری صادر نمی‌شود، مگر اینکه زمین و فضای فیزیکی مناسب و استاندارد، طبق ضوابط تامین شده باشد.

کد خبر 4115765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha