۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۰

حق شناس در جلسه ستاد هماهنگی اربعین:

تاکیدبر برپایی باشکوه مراسم اربعین/خدمات رسانی به مردم واگذار شود

تاکیدبر برپایی باشکوه مراسم اربعین/خدمات رسانی به مردم واگذار شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در جلسه هماهنگی ستاد اربعین، ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم، عنوان کرد: خدمات رسانی موکب ها به مردم واگذار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد حق شناس با بیان اینکه رویکرد افزایش مشارکت مردم در مراسم اربعین باید مورد توجه مسئولان برگزاری باشد، افزود: برای افزایش مشارکت مردمی در این مراسم می توان موکب ها را در اختیار مساجد، تکایا و ستادهای مردم نهاد فعال قرار داد.

حق شناس با تاکید بر اینکه در مراسم اربعین باید بر تعهدمان نسبت به شهروندان تهرانی پایبند باشیم، اظهار کرد: از تعداد شهرداری های مناطق که در اربعین فعال هستند، بایستی بیشتر بر مرز مهران که مردم پایتخت از آن تردد دارند، تمرکز داشته باشند .

وی همچنین عنوان کرد: مراسم اربعین نباید به محلی برای انتقال پیام های سیاسی تبدیل شود بلکه باید پرچم امام حسین (ع) بالا باشد و در این نوع مراسم ندای وحدت سر داده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت مراسم اربعین در خاک عراق بر عهده نیروهای عراقی است، گفت: فعالیت ستاد اربعین در خاک عراق باید با رویکرد احترام به مدیریت نیروهای عراقی انجام شود.

وی همچنین از روزنامه همشهری خواست: رویداد اربعین را در صفحات اصلی خود منتشر کند تا زمینه استفاده حداکثری شهروندان از این رویداد مهم مذهبی فراهم شود.

کد خبر 4115970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha