۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۴

محمد سالاری در جلسه ستاد هماهنگی اربعین:

نباید مراسم مذهبی دولتی شود/ لزوم توجه به مشارکت های مردمی

نباید مراسم مذهبی دولتی شود/ لزوم توجه به مشارکت های مردمی

عضو شورای شهر تهران بر لزوم توجه به مشارکت های مردمی جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم مذهبی تاکید کرد و گفت نباید این نوع برنامه ها دولتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سالاری نماینده شورای شهر تهران در پیگیری مصوبات شورای شهر تهران در مراسم روز اربعین در جلسه ستاد هماهنگی که به ریاست محمد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و حضور رئیس شورای شهر تهران و مسئولین شهرداری تهران برگزار شد بر ضرورت جلوگیری از دولتی شدن مراسم های مذهبی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: اقداماتی که در مراسم مذهبی انجام می شود باید مبتنی بر مشارکت مردمی باشد تا به بهترین صورت برگزار شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: می توان کمیته ای را تشکیل داد تا چارچوب ها و شاخص ها را مشخص کند و اجرای کارها را به مردم بسپارد.

سالاری تاکید کرد: باید ساختار چنین باشد که شهرداری تنها به برنامه ریزی و نظارت بپردازد؛ و خود مردم به صحنه آمده و تمامی کارها را انجام دهند.

وی تصریح کرد: بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی برای برگزاری مراسم اربعین در تهران بودجه قابل توجهی نیست ولی اگر با مشارکت مردمی این کار انجام شود بهتر است ضمن اینکه مطالبه شورا و مردم نیز محور قرار دادن مردم در این موضوعات است.

عضو شورای شهر تهران همچنین بر ضرورت تعریف کد پروژه برنامه های شهرداری برای مراسم اربعین تاکید کرد و گفت: با این کار میزان بودجه هر پروژه و مسئول آن مشخص می شود و شورای شهر تهران می تواند با دریافت گزارش این اقدامات به صورت دقیق و کارشناسی به نظارت خود بپردازد.

کد خبر 4115975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha