۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۸

استاندار گلستان:

شرق گلستان فاصله زیادی با زندگی معمولی دارد

شرق گلستان فاصله زیادی با زندگی معمولی دارد

گرگان- استاندار گلستان گفت: زندگی مردم در برخی مناطق گلستان به خصوص شرق استان فاصله زیادی با زندگی معمولی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمناف هاشمی بعدازظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار گلستان، اظهار کرد: امیدوارم پس از دوره مسئولیتم با سربلندی از این استان خداحافظی کنم و باید از زحمات چهار ساله آقای صادقلو تشکر کنم.

وی افزود: امیدوارم بتوانم این چرخه و مسیر را ادامه دهم به هصوص آقای صادقلو که اقدامات خوبی انجام دادند تا کلستان به جایگاه خوبی دست یابد.

هاشمی تصریح کرد: من می دانم به استانی آمده ام که قدمتی ۶ هزار ساله دارد و گلستان یادگار سرداران بزرگی بوده و آنها بودند که این امنیت را به کشور ما آوردند.

وی ادامه داد: دشمنان از قدرت و اقتدار ایران ناراحت هستند و این نشان از پیروزی ما بوده است.

استاندار گلستان گفت: سپاه و ارتش محبوب ملت ایران هستند و من هم این مسئولیت سنگین را مدیون این عزیزان هستم و امیدوارم خدمت کنم.

هاشمی اضافه کرد: گلستان سرزمین بزرگانی همچون میرداماد، میرفندرسکی، مختومقلی فراغی بوده و استانداران زیادی در این ۲۰ سال آن خدمت کردند.

وی افزود: در برخی مناطق گلستان به خصوص شرق استان فاصله زیادی با زندگی معمولی دارند و امیدواریم با کمک مسئولان استانی راه توسعه و شاخص ها را هموار کنیم.

هاشمی تصریح کرد: قول می دهم خودم و زندگی خودم را در راه توسعه استان وقف کنم.

وی با بیان این که توسعه استان با وحدت اتفاق می افتد، گفت: به تمامی اقوام توجه خواهیم داشت و انتخاب مردم استان نشان از فرهنگ بالای مردم گلستان است.

وی با تاکید بر این که برای تغییر شاخص های استان تلاش می کنم، گفت: گلستان با ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسعه پیدا نمی کند و از همگی انتظار دارم تا این راه را دنبال کنیم.

هاشمی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند استانداران مظهر نظام هستند و من هم خود را مکلف می‌دانم.

وی تصریح کرد: بهبود روابط با کشورهای همشایه و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و تسهیل در ارتباط با کشورهای همسایه از تاکیدات رئیس جمهور بوده است.

وی گفت: مسئولیت من بسیار سنگین است و من با تمام عزیزانی که در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارند در استان گلستان کار خواهم کرد.

استاندار گلستان یادآور شد: دوستی های ما فقط با کار، تلاش، ایده های جدید، اشتغال و توجه به جوانان اتفاق می افتد.

هاشمی خاطرنشان کرد: از شایستگانی استفاده خواهم کرد که در چهار سال آینده رضایتمندی برای مردم به همراه داشته باشد.

کد خبر 4116020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha