۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۶:۴۹

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قروه:

کنگره شعر عاشورایی پیام رسان آرمان های شهداست

کنگره شعر عاشورایی پیام رسان آرمان های شهداست

قروه- رئیس تبلیغات اسلامی قروه با بیان اینکه کنگره شعر عاشورایی پیام رسان آرمان های شهداست، گفت: بیان قیام عاشورا در قالب فرهنگ و هنر بیشترین ماندگاری را در ذهن نسل امروز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محسن منتشلو شامگاه سه شنبه در نشست هماهنگی دهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی شهرستان قروه اظهار داشت: این کنگره می تواند پیام رسان فلسفه قیام عاشورا به همراه آرمان های انقلاب و شهدا باشد.

به گفته وی بیان ارزش های دین و جان فشانیهای شهدا در قالب فرهنگ و هنر می تواند بیشترین ماندگاری در ذهن نسل امروز داشته و مؤثر واقع شود.

منتشلو با بیان اینکه در اصول قیام برای پیروزی باید هدفی مشخص در کنار جان فشانی و در ادامه هم پیام رسانی وجود داشته باشد، افزود: در قیام امام حسین (ع) جان فشانی را به خوبی دیدیم و پس از آن هم امام سجاد (ع) به عنوان بزرگترین پیام رسان عاشورا وارد عرصه شد.

وی با تأکید بر اینکه امروزه همگی ما به نوعی پیام رسان خون شهدا هستیم، تصریح کرد: اکنون پس از گذشت قرن ها از قیام عاشورا می بینیم که افرادی حسین وار می روند و جان فشانی می کنند و این ما هستیم که باید با پیام رسانی خوب استمرار راهشان باشیم.

کد خبر 4116930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha