۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴

گزارش آس از تمرینات ویژه در تاتنهام؛

مهار توپ‎های «بنزما» اتفاقی نبود/ سرعت عکس‌العمل «لوریس» عالی است

مهار توپ‎های «بنزما» اتفاقی نبود/ سرعت عکس‌العمل «لوریس» عالی است

هوگو لوریس در دیدار تاتنهام مقابل رئال مادرید بارها بازیکنان حریف، به خصوص بنزما را ناکام گذاشت و گفته می‎شود دلیلش آمادگی ویژه این دروازه‎‌بان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هوگو لوریس، دروازه‎بان تیم فوتبال تاتنهام، در دیدار تیمش مقابل رئال مادرید در رقابت‌‎های لیگ قهرمانان اروپا بارها ضربات سر کریم بنزما مهاجم رئال که برخی از آن‌ها بسیار هم خطرناک بودند را مهار کرد.

روزنامه مارکا در گزارشی مدعی شده این مهار توپ‌های دروازه‎بان تاتنهام شانسی نبوده و او بارها در تمرینات هم چنین توپ‌هایی را مهار کرده است.

با توافق مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، تونی خیمنز، خسوس پرس و میگل دی آگوستین، کسانی بودند که وظیفه آماده کردن لوریس و کار کردن با او برای رعایت ریزترین جزئیات را به عهده دارند. تمرینات آن‌ها با کار بر روی حرکات دروازه‎بان شروع می‎شود.

درباره لوریس، پوچتینو تصمیم گرفته که تمرینات متعددی را انجام دهد و شخصا به مشکلاتی که او دارد هم اشاره می‎کند تا مربیانش بتوانند با او کار کنند. در نتیجه همین تمرینات اضافه بوده که سرعت این دروازه‎بان در واکنش نشان دادن به شدت بیشتر شده و با بالا رفتن سرعت عمل او می‎تواند توپ‌هایی را مهار کند که مهارش غیرممکن به نظر می‎رسد.

در بازی سه شنبه شب هم لوریس چندین مهار دیدنی و البته باورنکردنی داشت. در لیگ برتر انگلیس حالا دیگر کسی شک ندارد که دو نفر از بهترین دروازه‎بانان هوگو لوریس فرانسوی و داوید دخئا، دروازه‎بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد هستند. 

کد خبر 4117580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha