۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

شهید شوشتری در دشمن شناسی سرآمد بود

شهید شوشتری در دشمن شناسی سرآمد بود

زاهدان - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به راستی که شهید شوشتری در دشمن شناسی سرآمد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی قدوسی پیش از ظهر امروز در مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت که با حضور مسئولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: شهید شوشتری همواره در طول زندگی در حال جهاد بود و در استان خراسان محور مبارزه با فتنه محسوب می‌شد.

وی افزود: در ماجرای فعالیت فتنه گران سال ۸۸ در مشهد شهید شوشتری با تکیه بر سیل جمعیت مردمی بساط فتنه را جمع کرد. شوشتری در دشمن شناسی سرآمد بود و اعتقاد داشت باید جان خود را فدای محرومین سیستان و بلوچستان کرد. امنیت سیستان و بلوچستان به همت سردار شهید شوشتری در بهترین وضعیت است و همه اقوام با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اسلام همه را به وحدت می خواند و شیطان همه را به تفرقه فرا می خواند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: امروز شیعه و سنی غیرتمند در جهان اسلام کنار یکدیگرند و با وحدت زندگی می کنند. سیستان و بلوچستان نماد وحدت است و دشمنان بدانند که شیعه و سنی در این خطه با وحدت همه نقشه های آن ها را بر آب کردند.

وی گفت: امروز غربی ها نقشه تجزیه کشورهای اسلامی را در سر دارند تا بتوانند راحت تر بر آن مدیریت کنند از همین رو همه مسلمانان باید هوشیار باشند. همه پرسی کردستان در این راستا برنامه ریزی شد اما از آنجا که رژیم جعلی صهیونیستی تنها حامی این هم پرسی بود شکست خورد.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه مسعود بارزانی به همه مردم کردستان و قوم خود خیانت کرد، ادامه داد: بارزانی برای همیشه از صفحه تاریخ محو می شود. در سوریه خط و روش سردار شوشتری را به عینه دیدیم و مشاهده کردیم که شیعه و سنی آستین را برای سازندگی و آبادانی کشور خودشان بالا زدند.

کد خبر 4117709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha