۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۰

سهراب انتظاری در گفتگو با مهر:

داوری دیدار با الهلال افتضاح بود/ تعویض های برانکو دیر انجام گرفت

داوری دیدار با الهلال افتضاح بود/ تعویض های برانکو دیر انجام گرفت

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: قرمز پوشان در دیدار با الهلال شروع خوبی داشتند اما افتضاح داوری برنامه پرسپولیس را بهم ریخت.

سهراب انتظاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حذف پرسپولیس برابر الهلال عربستان از لیگ قهرمانان گفت: صعود به فینال خیلی سخت بود اما غیرممکن نبود. قرمزپوشان شروع خوبی داشتند و به گل هم دست پیدا کردند و اگر این روند ادامه پیدا می کرد می توانستند به گل های دیگر هم رسیده و امید زیادی به حضور در فینال داشته باشند.

وی تاکید کرد: داور عمانی این دیدار به تنهایی شاهکار بود و قضاوت ضعیفی که از خود نشان داد تمام امیدهای پرسپولیس را ناامید کرد. احمد ابوبکر آنقدر ضعیف بود که هیچ جای دفاعی از داوری خود نگذاشت و امیدوارم دیگر شاهد قضاوت های او برای تیم های ایرانی نباشیم.

مهاجم پیشین پرسپولیس ادامه داد: یک خطای پشت محوطه جریمه برای الهلال پنالتی گرفت و همان گل باعث شد برنامه های برانکو بهم ریخته و تمرکز سرمربی پرسپولیس برهم زده شود.

وی درخصوص عملکرد بازیکنان پرسپولیس برابر الهلال اظهار داشت: تمام بازیکنان با جان و دل بازی کردند آنچه را در توان داشتند به کار بردند تا بتوانند هم برنده دیدار باشند و هم به فینال راه پیدا کنند. اما اعتقاد دارم تعویض های برانکو دیر صورت گرفت شاید اگر بشار رسن زودتر به جای مسلمان به میدان  می آمد نتیجه به گونه ای رقم می خورد.

انتظاری در خصوص  عملکرد الهلال هم گفت: الهلال یک تیم قوی و منسجم بود بازیکنان خارجی بزرگ و گرانقیمتی دارد و شاید در اینجا اختلاف خارجی های خودمان و عربستانی ها را مشاهده کردیم. آبی پوشان عربستانی تیم با کیفیتی هستند و فکر می کنم بتوانند به قهرمانی در آسیا دست پیدا کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان برای پرسپولیس تمام شد، برانکو و بازیکنانش باید تمام تمرکز خود را برای جام حذفی و لیگ هفدهم بگذارند. زیرا هفته آینده دربی را پیش رو دارند و هواداران باید برای موفقیت تیم شان برابر استقلال تیم محبوبشان را حمایت کنند.

کد خبر 4117733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha