۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۹:۱۲

مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه:

بازاریابی و شناسایی بازارهای جهانی مشکل اقتصاد کشور است

بازاریابی و شناسایی بازارهای جهانی مشکل اقتصاد کشور است

تبریز- مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه گفت: یکی از ضعف های بزرگ اقتصادی کشور بازاریابی و شناسایی بازارهای جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فرازنده شامگاه چهارشنبه در دیدار با سفرای کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه حضور سفرای کشورهای مختلف در تبریز با بیان اینکه حضور سفرای کشورهای خارجی در تبریز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل ها و همکاری در زمینه های مختلف و بالا بردن سطح تکنولوژی کاری در تمامی عرصه ها است، اظهار کرد: در مجموعه امور خارجه برای ۲۰۱۸ تمامی فرصت های بین المللی برای معارفه و آشنایی بیشتر و یافتن افرادی که علاقه مند به توسعه روابط و کار با ما هستند فراهم شده است و خواستار برقراری ارتباطات نزدیکتر با شهرهای و استان های کشورهای دیگر و ارتباطات هستیم.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه نبض بازار کشور با مشکلات متعددی مواجه است، گفت: کارافرینان طی سال های طولانی با آن دست و پنجه نرم کرده اند.

مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ادامه داد: پس از طی فراز و نشیب مختلفی که طی کرده ایم باز مسیر دشوارتری پیش رو داریم با این حال هر لحظه تحولات مثبت را در فضای اقتصادی شاهد هستیم.

فرازنده متذکر شد: توافقاتی را برای توسعه روابط اقتصادی و کمیته های خاص تجارت و صنعت امور بانکی عملیاتی خواهیم کرد و قراردادهایی با اعتبار ۱۰ ها میلیارد دلار در حال نهایی شدن هست.

کد خبر 4118505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha