۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

همدان توانایی میزبانی مسابقات ورزشی آسیایی و بین‌المللی را دارد

همدان توانایی میزبانی مسابقات ورزشی آسیایی و بین‌المللی را دارد

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان توانایی میزبانی مسابقات ورزشی ملی، آسیایی و بین‌المللی را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خجسته پیش از ظهر پنج شنبه در شورای اداری استان همدان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه شهید حاجی بابایی شهر مریانج برگزار شد، گفت: ورزش در همدان مظلوم واقع شده است.

وی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان باید به طور ویژه به استان همدان توجه داشته باشد، گفت: همدان توانایی میزبانی مسابقات ورزشی ملی، آسیایی و بین‌المللی را دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سند تحول ورزش همگانی استان همدان خوب درخشیده و در سطح ملی نیز اثرگذار بوده و از دولت انتظار می رود این سند را مصوب کند تا ضمانت اجرایی داشته باشد.

خجسته با بیان اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری شهید مفتح همدان افتخاری برای این استان است، گفت: این سالن در حال متروکه شدن است و باید هیئت‌های ورزشی و فدراسیون‌ها در این سالن مستقر شوند تا فعال و پویا باشد.

وی با تأکید بر توسعه ورزش محلات در همدان عنوان کرد: ۲۰ هکتار زمین برای توسعه ورزش محلات در همدان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی باتاکید براینکه خوشبختانه وحدت و همدلی خوبی بین نمایندگان و مدیران استان همدان وجود دارد، گفت: افق بسیار خوبی برای استان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در ادامه سخنانش با بیان اینکه ایران امن‌ترین کشور منطقه است، عنوان کرد: رئیس جمهور به موقع و به جا جواب دندان شکنی به سخنرانی اخیر ترامپ داد.

خجسته تاکید کرد: جواب گستاخی های ترامپ، ایجاد اشتغال و تقویت اقتصاد در کشور است.

کد خبر 4118719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha