۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

روستاهای بزرگ همدان نیازمند احداث سالن ورزشی هستند

روستاهای بزرگ همدان نیازمند احداث سالن ورزشی هستند

همدان - نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای بزرگ همدان سالن ورزشی نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رنجبرزاده پیش از ظهر پنج شنبه در شورای اداری استان همدان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، با بیان اینکه ورزش همگانی نیاز بشریت است چراکه سلامت جامعه را تامین می‌کند، اظهار داشت: استان همدان ظرفیت خوبی برای پرورش ورزشکاران مطرح دارد.

وی با بیان اینکه امروز قهرمانان ورزشی زمینه‌ای را فراهم کرده‌اند که ایران اسلامی در جهان بدرخشد، گفت: مطرح شدن ایران برای افرادی چون ترامپ سخت است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به جوانان کمک کرد و همه باید جوانان را تشویق کنند، افزود: شیرازه وجودی مردم ایران ظرفیت لازم را دارد تا برجسته‌ترین فرد در تمام عرصه‌ها باشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اعتیاد در جامعه نسل جوان را به خطر انداخته است، گفت: این مسئله نشان از آن دارد که در حوزه ورزش وظیفه خطیری داریم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در روستاهای بزرگ سالن ورزشی ایجاد شود، ادامه داد: امروز در روستاها مسئله مهاجرت و در جامعه مسئله اعتیاد ما را درگیر کرده است.

رنجبرزاده خطاب به وزیر ورزش با بیان اینکه شما قول بهره‌برداری سالن ورزشی ۵ هزار نفری را دهه فجر داده‌اید، اما بودجه اختصاصی کافی نیست، خواستار توجه به این موضوع شد.

کد خبر 4118855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha