۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۳

مدیر گروه ارزیابی سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان:

توسعه کشور با مشارکت سازمان های مردم نهاد شتاب می گیرد

توسعه کشور با مشارکت سازمان های مردم نهاد شتاب می گیرد

شهرکرد- مدیر گروه ارزیابی سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه کشور با مشارکت سازمان های مردم نهاد شتاب می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله پاشا عصر شنبه در نشست دبیران سازمان های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه کشور با مشارکت سازمان های مردم نهاد شتاب می گیرد، اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد باید جایگاه خود را در جامعه پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد ظرفیتی بزرگ هستند، ادامه داد: سازمان های مردم نهاد نقش قابل توجهی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور می توانند ایفا کنند.

مدیر گروه ارزیابی سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: سازمان مردم نهاد حوزه جوانان با مهمترین قشر جامعه و بدنه اجتماع در ارتباط هستند.

وی اظهار داشت: شناسایی مشکلات و آسیب های اجتماعی در هر منطقه ضروری است و سازمان های مردم نهاد در مسیر حل این مشکلات می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

توسعه همه جانبه کشور نیازمند مشارکت مردم است

وی ادامه داد: توسعه هم جانبه در کشور نیازمند مشارکت مردم است و مشارکت مردم در این زمینه از طریق سازمان های مردم نهاد میسر است.

مدیر گروه ارزیابی سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: پتانسیل سازمان های مردم نهاد بسیار زیاد است وباید تلاش کرد از این ظرفیت ها به بهترین نحو استفاده کرد.

وی بیان کرد: توسعه فرهنگ های کارآفرینی و فرهنگ خلاقیت در جامعه ضروری است و سازمان های مردم نهاد در این مسیر حرکت کنند.

کد خبر 4120751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha