۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۴۵

مشحون با مهر مطرح کرد:

مشکل بدهی بسکتبال ایران به فیبا آسیا به طور کامل برطرف شد

مشکل بدهی بسکتبال ایران به فیبا آسیا به طور کامل برطرف شد

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: مشکل بدهی ایران به فیبا آسیا به طور کامل برطرف شد و دیگر این موضوع برای نمایندگان ایران دردسرساز نخواهد شد.

محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مشکل دختران بسکتبالیست برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا برطرف شده است تصریح کرد: طی چند روز گذشته به طور جدی پیگیر پرداخت بدهی فدراسیون فیبا آسیا بودیم اما متاسفانه نتیجه نگرفتن به موقع، تیم بسکتبال نوجوانان دختر را در آستانه مسابقات آسیایی با مشکل مواجه کرد که البته خوشبختانه برطرف شده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های وزارت ورزش و شخص وزیر، پیگیری های فدراسیون بسکتبال و البته حمایت سفیر ایران در بیروت توانستیم مشکل بدهی فدراسیون را به طور کامل برطرف کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: بر همین اساس فردا تیم ایران با قرعه استراحت مواجه است و از روز دوشنبه دیدارهای خود در این رقابت ها را آغاز می کندکه امیدوارم نمایندگان کشورمان بتوانند در اولین حضور آسیایی بهترین عملکرد را داشته باشند.

مشحون در مورد مشکل بدهی فدراسیون بسکتبال گفت: ما به فیبا آسیا بابت میزبانی مسابقات فیبا چلنج تعهداتی داشتیم اما از آنجا که اسپانسر ما به تعهدات خود عمل نکرد باچنین چالش هایی مواجه شدیم. البته با لطف وزیر ورزش این مشکل برطرف شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بدهی ایران پرداخت شده است، گفت: بودجه لازم برای این بدهی تامین شده بود و در سفارت موجود بود اما به خاطر همزمانی با تعطیلات نتوانستیم آن را به حساب فیبا آسیا پرداخت کنیم. الان که با شما صحبت می کنم این مشکل کاملا برطرف شده است.

کد خبر 4120810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha