۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۳۷

معاون وزیر ورزش و جوانان:

جوانان به سمت سازمان های مردم نهاد گرایش پیدا کنند

جوانان به سمت سازمان های مردم نهاد گرایش پیدا کنند

شهرکرد- معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان به سمت سازمان های مردم نهاد گرایش پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی تندگویان شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اظهار داشت: باید از فرصت ها و ظرفیت های موجود نهایت استفاده را کنیم تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: باید جوانان کشور را به سمت سمن ها و سازمان های مردم نهاد سوق دهیم چرا که این سازمان ها با اهداف دولت در یک مسیر حرکت می‌کنند.

مردم جامعه  از سازمان های مردم نهاد استقبال کنند

وی در ادامه عنوان کرد: نگرش سمن ها باید تغییر کند و مردم جامعه از این تشکل های مردمی استقبال کنند.

وی تصریح کرد: این سازمان ها باید مردمی شوند و نمایندگان استان در جلسات سمن ها حضور یابند و از نزدیک از دغدغه ها آگاه و در صدد رفع این مشکلات با سمن ها همگام شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: یکی از دغدغه های مهم جامعه امروزی آسیب های اجتماعی می‌باشد که سمن ها در این خصوص نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

سمن ها تشکل های تخصصی علمی و فرهنگی هستند

تندگویان افزود: سمن ها تشکل های کاملا تخصصی علمی و فرهنگی و همچنین وابسته به مردم هستند و به منظور کمک و هم راستای اهداف دولت تشکیل شده اند و آنچنان خود را به دولت ثابت کرده اند که دولت خود را وابسته به این سازمان های مردم نهاد می‌داند و به شدت نیازمند حضور سمن ها است.

وی تاکید کرد: از فاکتورهایی که بر آن اساس اعتبارات سازمان های مردم نهاد مشخص می‌شود، می توان به میزان همکاری در بخش جوانان و همچنین انجام امور و عملکرد صحیح بر اساس مصوبات ستاد سازماندهی امور جوانان اشاره کرد.

کد خبر 4120840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha