۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۵۷

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خبر داد:

بسیج امکانات راهور برای خدمت به زائران اربعین

بسیج امکانات راهور برای خدمت به زائران اربعین

کرمانشاه- رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در آستانه شروع پیاده روی بزرگ اربعین حسینی، پلیس راهور تمامی امکانات خود را برای خدمت رسانی به زائران سید و سالار شهدا بسیج کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" گفت: بر اساس تمهیداتی که جهت ماموریت مهم اربعین اندیشیده شده است، با تمام توان برای خدمت رسانی به زائران مراسم پیاده روی اربعین حسینی  آمادگی  داریم.

وی با بیان اینکه پلیس راهور استان برای مراسم اربعین تدابیر ویژه ای را در دستور کار دارد، اظهارداشت: طرح ویژه ترافیکی از مبادی ورودی استان تا قصرشیرین آماده شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور با تاکید بر اینکه با خودروهای متخلف در این ایام با جدیت برخورد خواهد شد، ادامه داد: در صورت پارک کردن خودرو در حاشیه خیابان ها و محل های غیرمجاز احتمال حمل آن با جرثقیل وجود دارد.

سرهنگ شیری از زائران خواست که وسیله نقلیه خود را در مسیرهای اصلی، خیابان‌ها و کوچه‌های خارج از پارکینگ های پیش بینی شده پارک نکنند.

کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف دو محموله کالای قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "رضا شیرزادی" در بیان جزییات این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کوزران در چند روز گذشته در مسیر چهارزبر-کوزران به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و به منظور توقیف آن اقدام می کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر  تعداد ۲۲۶ ثوب کاپشن خارجی و ۶۷ ثوب انواع البسه زمستانی به ارزش تقریبی ۲۵۰  میلیون ریال کشف و ضبط و سه متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: همچنین ماموران پاسگاه قزانچی نیز با مشکوک شدن به یک دستگاه خودر پراید در گلوگاه شهید کرانی و با استفاده از موانع بازدارنده، خودرو مذکور را توقیف و پس از بازرسی از آن تعداد ۱۱۷ ثوب کاپشن خارجی به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال کشف کردند و در این رابطه نیز یک نفر دستگیر و با تکمیل پرونده، وی را به مراجع قضایی تحویل دادند.  

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، گفت: اقدامات اطلاعاتی و اجرایی به منظور شناسایی و دستگیری باندهای عمده قاچاق کالا و ارز به صورت جدی دنبال می شود.

افزایش ۷۸ درصدی دستگیری سارقان در سنقر 

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر از کاهش ۲۶ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۷۸ درصدی دستگیری سارقان در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" در این باره گفت: به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه و جلب رضایت مردم، مقابله با سرقت همواره به عنوان یک اولویت در نیروی انتظامی دنبال می شود.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته از ابتدای سال تا پایان مهر ماه شاهد کاهش ۲۶ درصدی وقوع سرقت، افزایش ۷۸ درصدی دستگیری سارقان و افزایش ۹ درصدی کشفیات سرقت بودیم.

فرمانده انتظامی سنقر به افزایش ۱۲۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان اشاره و عنوان کرد: در این مدت  ۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و  ۲۶۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ احمدی فرد در هفت ماه سال جاری یک میلیون ۲۳۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط  شده است.

وی خاطر نشان کرد: همکاری نهادهای دولتی و غیر دولتی و مردم با نیروی انتظامی عامل اصلی در پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه محسوب می شود.

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق 

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از توقیف یک دستگاه تریلر کشنده و کشف مقدار ۲۵ هزار لیتر نفت سفید قاچاق خبر داد.  

سرهنگ "محمد قنبری" در این رابطه گفت: ماموران پاسگاه "حسن آباد" در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت یک دستگاه تریلر کشنده حامل سوخت را توقیف و در بررسی های اولیه متوجه شدند که حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون ریال است.

فرمانده شهرستان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده است، عنوان کرد: در رابطه با این موضوع، پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی  ارسال شد.

کد خبر 4124727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha