۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۱۱

توضیحات مدیر حج و زیارت کرمانشاه در باره یک خبر:

حداکثر ظرفیت کنسولگری عراق در کرمانشاه صدور روزی ۱۰۰۰ ویزا است

حداکثر ظرفیت کنسولگری عراق در کرمانشاه صدور روزی ۱۰۰۰ ویزا است

کرمانشاه- مدیر حج و زیارت کرمانشاه، حداکثر ظرفیت کنسولگری عراق در کرمانشاه را صدور روزی یک هزار ویزا اعلام کرد.

حامد دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عدم پذیرش پاسپورت توسط کنسولگری عراق در کرمانشاه برای صدور ویزا، اظهار داشت: با توجه به شرایط و روال خاص سامانه صدور ویزا در کنسولگری عراق در کرمانشاه، عملا این مجموعه علی رغم تلاش بی وقفه امکان صدور روزانه بیش از ۱۰۰۰ ویزا را ندارد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۷ هزار گذر نامه در کنسولگری عراق از زائرین دریافت شده است که با توجه به ظرفیت صدور ۱۰۰۰ ویزا در روز عملا تا روزهای ششم یا هفتم ماه جاری انجام کار اینها و تحویل ویزا به مردم به طول خواهد انجامید و امکان تحویل پاسپورت جدید نیست.

مدیر حج و زیارت کرمانشاه  تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده با نمایندگی وزارت امور خارجه در غرب کشور پیشنهاد افزایش ظرفیت تا ۲ هزار ویزا در روز با در نظر گرفتن تمهیدات لازم شده است که ظاهرا اعلام شده کنسولگری نهایتا می تواند تا روزانه ۱۵۰۰ ویزا را تحویل دهد.

دارابی خاطرنشان کرد: هم وطنانی که ویزا برلی انها صادر شده است در هر تاریخی تا سه ماه بعد از صدور ویزا امکان سفر به عتبات عالیات را خواهند داشت بنابراین محدودیت تاریخ درج شده ورود و خروج در سامانه سماح وجود ندارد.

کد خبر 4124762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha