۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۲۳

ابراهیمی در بازدید از غرفه مهر:

معطل ماندن دو وزارتخانه به صلاح نیست/ با دولت همکاری می‌کنیم

معطل ماندن دو وزارتخانه به صلاح نیست/ با دولت همکاری می‌کنیم

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه معطل ماندن وزارتخانه‌های علوم و نیرو بیش از این به صلاح نیست، از نظر مثبت فراکسیون امید به وزرای پیشنهادی خبر داد.

علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در غرفه این خبرگزاری در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: اعضای فراکسیون امید منهای تصمیمات فراکسیونی، دارای نظرات فردی نیز هستند که طبق سوابق وزیر پیشنهادی، در خصوص وی تصمیم‌گیری می‌کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقریباً نظر فراکسیون امید در مورد دو وزیر پیشنهادی مثبت است؛ البته در مورد وزیر نیرو اتفاق نظر بیشتری وجود دارد.

وی اظهار داشت: منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم در فراکسیون امید توضیحاتی درباره رزومه کاری خود ارائه داد؛ در مورد رأی اعتماد به کابینه نیز بعد از بررسی رزومه وزرای پیشنهادی، فراکسیون امید به این نتیجه رسید که برای کمک به دولت برای ورود فوری به حل مشکلات مردم، با وجود سؤالات و ابهامات نسبت به برخی وزرا، حمایت کند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نیرو و وزارت علوم از وزارتخانه‌های حساس هستند، گفت: این دو وزارتخانه نباید تا الان هم معطل می‌ماندند، آقای روحانی با توجه به بحران آب و آغاز به کار دانشگاه‌ها، باید سریع تر از این، برای این دو وزارتخانه تعیین تکلیف می‌کرد و نباید بیش از دو ماه این دو وزارتخانه را معطل می‌گذاشت.

کد خبر 4127482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha