۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران

تامین زیرساخت لازم برای نیروهای شهرداری توسط شهرداری کربلا و نجف

 تامین زیرساخت لازم برای نیروهای شهرداری توسط شهرداری کربلا و نجف

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: شهرداری های کربلا و نجف زیرساخت های لازم برای خدمت رسانی نیروهای شهرداری تهران را مهیا کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد شیرازی گفت: فعالیت در مرزهای خسروری و مهران با قوت در حال انجام است. 

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه ریزی مشخصی برای مدیریت هزینه های شهرداری تهران در اربعین صورت گرفته است، تصریح کرد: علیرغم اینکه سطح کیفی خدمات ارائه شده در داخل مرزها و شهرهای نجف و کربلا افت نکرد، اما صرفه جویی مناسبی در هزینه ها صورت گرفته است. 

رئیس بازرسی شهرداری تهران اظهار کرد: شهرداری تهران در حوزه های اسکان و خدمات شهری به زائران حسینی مشغول خدمات رسانی است که در این مسیر با استانداران شهرهای نجف و کربلا تعامل خوبی صورت گرفت و شهرداران این شهرها نیز زیرساخت های لازم را برای خدمت رسانی بهتر فراهم کردند.

وی با قدردانی از شهرداران نجف و کربلا نسبت به ایجاد زمینه های لازم برای فعالیت نیروهای شهرداری تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی با مسئولان و نیروهای عراقی پیوند براداری بین شهرداری تهران و شهرداری های نجف و کربلا متسحکم تر شود، شاخصه این کار نیز این است که شهرداری تهران خود را قطره ای از دریای خدمت رسانی به زائران اربعین می داند و در این مسیر تشکر ویژهای از مسئولان عراقی داریم که بستر این خدمت رسانی را برای زحمت کشان شهرداری تهران مهیا کرده اند.

شیرازی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به اینکه خادمان زائران حسینی بدون هیچ چشم داشتی خدمت می کنند، خاطرنشان کرد: خدمت نیروهای خدمات شهری به صورت منظم با هماهنگی با ارگان های مختلف نجف و کربلا صورت گرفته است.

کد خبر 4133132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha