۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۱۳

حواشی نفت آبادان - گسترش فولاد تبریز؛

نفت در خانه شکست خورد/ کمالوند بازی استاد و شاگرد را باخت

نفت در خانه شکست خورد/ کمالوند بازی استاد و شاگرد را باخت

آبادان - صنعت نفت آبادان با تحمل شکست خانگی در برابر گسترش فولاد تبریز، فرصت صعود در جدول رده بندی لیگ برتر را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی خانگی را طلایی پوشان با یک گل به حریف واگذار کردند.

* تک گل این بازی را پیمان بابایی در دقیقه ۳ برای گسترش فولاد به ثمر رساند.

* این بازی را مهدی مرجان‌زاده با کمک جلیل شعرانی و فرهاد مروجی سوت زد و در آن به کرار جاسم (صنعت‌نفت) و یوسف سیدی، سیداحمد موسوی، عرفان افراز (گسترش فولاد) کارت زرد نشان داد.

* صنعت نفت آبادان در این بازی با ترکیب: ناصر سالاری، حسین ساکی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، زبیرنیک‌نفس (۷۷- محمد شادکام)، مگنو باتیستا، آگوستو سزار (۵۹- میلاد جهانی و ۸۷- رضا جبیره)، کرار جاسم، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا بازی کرد.

* گسترش فولاد تبریز نیز در این بازی با ترکیب: فرناندو خسوس، سیداحمد موسوی (۸۸- سیدمحسن حسینی)، ادسون هنریکه، پیمان بابایی (۸۵- عرفان افراز)، مصطفی سالاری، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان، امید جهانبخش (۷۸- علیرضا چراغعلی) و یوسف سیدی در برابر حریف صف آرایی کرد.

* غیبت حسین بغلانی مصدوم، حضور حسین ساکی در دفاع راست و بازگشت زبیرنیک‌نفس که در بازی جام حذفی محروم بود، تغییراتی بود که در ترکیب صنعت‌نفت دیده می‌شد. این در حالی بود که پنج بازیکن حاضر در ترکیب نفت آبادان نیز از جمله بازیکنان فصل گذشته‌ تیم گسترش فولاد تبریز بودند و در این مسابقه برابر تیم سابق‌شان به میدان رفتند. 

* اما تیم گسترش فولاد تبریز که سال گذشته با مربیگری فراز کمالوند در دو بازی رفت‌وبرگشت مقابل نفت آبادان به برتری رسیده بود، این بار با مربیگری فیروز کریمی در برابر زردپوشان صنعت‌نفت به میدان رفت و خیلی زود با استفاده از اشتباه خط دفاعی میزبان در دقیقه سوم به گل رسید تا با وارد کردن شوک زودهنگام به صنعت‌نفت باعث افزایش هیجان بازی شود.

* هواداران نفت آبادان پیش از آغاز مسابقه اقدام به تشویق فیروز کریمی سرمربی و امید جهانبخش بازیکن گسترش فولاد کردند که سابقه حضوردر صنعت‌نفت را داشتند، کردند.

* بازیکنان نفت آبادان به سمت فیروز کریمی رفتند و از سرمربی سال گذشته این تیم برای حضور در بازی رخصت گرفتند.

* این بازی از چهار شبکه تلویزیونی آبادان، خوزستان، سهند و ورزش به‌صورت زنده پخش شد، اما تصویربرداری مسابقه کیفیت لازم را نداشت.

* پس از اینکه دروازه صنعت‌نفت در دقیقه سوم گشوده شد، هواداران آبادانی به تشویق بازیکنان تیم‌شان پرداختند و به آن‌ها برای ادامه بازی روحیه دادند.

* بعد از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول، تعدادی از بازیکنان دوتیم به سمت مهدی مرجان‌زاده داور بازی رفتند و در خصوص نحوه قضاوت با وی صحبت کردند.

* یوسف سیدی بازیکن گسترش فولاد به‌دلیل وقت‌کشی در نیمه دوم کارت زرد گرفت.

* میلاد جهانی که در نیمه دوم جایگزین آگوستو سزار شده بود، در آخرین دقایق با نظر کادر فنی نفت آبادان از بازی بیرون آمد که همین امر باعث اعتراض گروهی از هواداران تیمصنعت‌نفت شد.

* فراز کمالوند که به نوعی شاگرد فیروز کریمی به شمار می رود، این بازی را به استاد خود واگذار کرد. پیش از آغاز مسابقه فرشاد فلاحت زاده مربی گسترش فولاد گفته بود که فیروز کریمی، فوت آخر را به شاگردش یاد نداده است.

کد خبر 4133517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha