۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۱۷

در گفتگو با مهر مطرح شد

روایت دبیر جشنواره فیلم فجر از مناطق زلزله‌زده/ سرپناه نیاز است

روایت دبیر جشنواره فیلم فجر از مناطق زلزله‌زده/ سرپناه نیاز است

دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر که به تازگی از مناطق زلزله‌زده غرب کشور برگشته از مردم خواست که به نهادهایی چون ارتش و هلال احمر اعتماد کرده و کمک‌ها را به دست آنها برسانند.

ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر خود به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده ضمن تشکر از زحمات مسئولان و همه خدمتگزاران در این روزها، گفت: در حال حاضر چادر برای مردم زلزله‌زده در استان کرمانشاه وجود دارد، اما هرچه سریعتر باید محل اسکان مناسب‌تری برای آنها تدارک دیده شود.

وی ادامه داد: مساله دیگر این است که متاسفانه بسیاری از هموطنان کمک ها را شخصا به این استان انتقال می دهند و همین مساله سبب شده است تا اقلام مختلف توزیع مناسبی بین زلزله زدگان نداشته باشند.

دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر تاکید کرد: بسیار مهم است که هموطنان ما به نهادهایی مانند ارتش، هلال احمر و ... اعتماد کنند تا توزیع کمک ها به خوبی صورت گیرد و اقلام متناسب با نیازها به دست مردم برسد.

وی افزود: همچنین حضور مردم در استان کرمانشاه باعث ایجاد ترافیک های شدید در جاده های منتهی به سرپل ذهاب شده بود که این امر، کار کمک رسانی دستگاه های مختلف را مختل می کند.

داروغه زاده در پایان گفت: متاسفانه در فضای مجازی به حواشی زلزله پرداخته می شود، در صورتی که مردم بیش از هرچیز به کمک و همدلی نیاز دارند. به زودی بارندگی در این منطقه شروع و هوا سردتر می شود و با توجه به درصد خرابی ها به خصوص در روستاها باید هر چه سریعتر سرپناهی برای این عزیزان درنظر گرفته شود.

کد خبر 4147876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پگاه GB ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
      0 0
      با تسلیت ب همه حالا که کانتینر ب اندازه کافی برا اسکان زمستانی نیس/پدرم میگه در جنگ زمین را حفر می کردند/دورش کیسه گونی خاک می گذاشتن *بچه های قدیمی سپاه و ارتش میدونند روش کار را #هم گرمه و هم امن