۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶

فرمانده سپاه ناحیه ورامین:

تفکر بسیجی فراتر از امور نظامی و دفاعی است

تفکر بسیجی فراتر از امور نظامی و دفاعی است

ورامین- فرمانده سپاه ناحیه ورامین پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین گفت: تفکر بسیجی فراتر از امور نظامی و دفاعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود اصغری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین با بیان این که امروز جبهه مقاومت تا مرز اسراییل مستقر شده است، اظهار داشت: دفاع امروز ما مختص سرزمین خودمان نیست و بدون تزلزل در برابر دشمنان ایستادیم.

وی افزود: تفکر بسیجی نقطه قوت سازمان بسیج و آحاد مردم بسیجی کشور است، تفکر مقاومت و استکبار ستیزی جزو آموزه های فرهنگ عاشورا است، مصداق عاشورا و کربلا در همه زمان ها وجود دارد، ما نیز باید یزید زمان خود را بشناسیم، فرهنگ بسیجی، فرهنگ اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم است و این رحما بینهم در کمک بسیجیان به زلزله زدگان مشهود است.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین اظهار داشت: مردم ورامین کمک های زیادی به زلزله زدگان کرمانشاه کردند و جلوه های زیادی از کمک و نوع دوستی مردم ورامین را مشاهده کردیم، سابقه مردم ورامین قیام ۱۵ خرداد ۴۲ است، انقلابی بودن با فرهنگ این مردم آمیخته شده است، مردم ورامین در فتنه ها بر دهان فتنه گران کوبیده و آن ها را سر جای خود نشاندند، امروز نیز در زلزله کرمانشاه، مردم ورامین پیشتاز هستند.

اصغری با تاکید بر انتشار معروفات و زیبایی های فرهنگ خوب مردم کشور به ویژه مردم ورامین، گفت: مردم ورامین همواره با بسیج مردمی پیش رفتند و این بسیج مردمی همواره برای کشور گره گشا است، تعریف بسیج بسیار گسترده است، هرکس پایبند به نظام و انقلاب است، بسیجی است، باید قدر بسیج ولایت مدار را بدانیم، فرهنگ بسیج شهادت طلبی است، باید این فرهنگ را به عنوان یک فرهنگ راهبردی و استراتژیک ببینیم.

وی تفکر بسیجی را فراتر از امور نظامی و دفاعی دانست و گفت: بله، بسیج برای دفاع و امنیت کشور است، اما این تنها وظیفه بسیج نیست، هرجا در کشور خلاء باشد، بسیج در آن مساله ورود کرده و مشکل را حل کنند.

کد خبر 4153393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha