۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۰۷

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین:

دهه فجر بهترین فرصت بیان دستاوردهای نظام و ایجادامید در مردم است

دهه فجر بهترین فرصت بیان دستاوردهای نظام و ایجادامید در مردم است

قزوین- معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای علمی و فرهنگی نظام به نسل جوان در مدارس و ایجاد نشاط و امید در میان مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی سمیعی دوشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین که در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار شد اظهارداشت: امیدآفرینی در فضای جامعه بویژه مدارس باید جدی گرفته شود زیرا دشمنان بدنبال ایجاد یاس و ناامیدکردن مردم و جوانان نسبت به دستاوردهای نظام هستند.

وی افزود:دهه فجر بهترین فرصت برای تقویت امید و بیان دستاوردهای نظام است و معلمان باید موفقیتهای کشور در نانو، دانش هسته ای و علوم مختلف را بخوبی بازگو و منعکس کنند تا جوانان به خودشان و کشور امیدوار شوند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در شرایط کنونی با بودجه های محدود نمی توانیم مدارس را اداره کرده و اهداف آموزشی را محقق کنیم لذا در این میان استفاده از مشارکت مردم ضروری است.

وی اظهارداشت: آموزش و پرورش بزرگترین اردوگاه دانایی است و با همراهی مردم می توان به قله های متعالی علمی رسید.

سمیعی گفت: در قانون موضوع تجاری سازی برخی مدارس دیده شده و مجوز لازم صادر شده لذا در استان نیز ما برخی عرصه های واجد شرایط را شناسایی کرده ایم تا بتوان با کمک شهرداری با تغییر کاربری و تجاری سازی بخشی از هزینه ها را تامین کرد.

کد خبر 4207259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha