۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷

استاندار قزوین:

مسئولان باید در رفتار خود نشان دهند انقلابی مانده اند

مسئولان باید در رفتار خود نشان دهند انقلابی مانده اند

قزوین- استاندار قزوین گفت: مسئولان باید در رفتار و عملکرد خود نشان دهند بات گذشت چهاردهه همچنان انقلابی مانده اند تا اعتماد مردم به نظام جلب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر امسال باید به نماد وحدت ملی تبدیل شود و ثابت کنیم در ارکان نظام، وحدت نظر داریم.

وی با بیان اینکه امسال برنامه های دهه فجر را باید باشکوه تر از گذشته برگزار کنیم افزود: امسال وارد دهه چهارم انقلاب شده ایم و باید برنامه های ما بهتر از گذشته باشد، دشمنان در صدد مایوس کردن مردم در ایام دهه فجر هستند و لازم است راهپیمایی ما باشکوه تر باشد.

زاهدی تصریح کرد: انقلاب ما با سایر کشورها متفاوت است ماهیت انقلاب اسلامی ایران، فرهنگی است لذا همه میدانند فرهنگ مرز ندارد و برای ما برنامه دارند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند نشان دهد نظام اسلامی ناکارامد است، گفت: با توجه به اینکه خدماتی که در روستاها در چهار دهه اخیر ارائه شده بی سابقه بوده است، اما نتوانسته ایم آن را بخوبی معرفی و تبیین کنیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: همه دولتها تلاش کردند تا به مردم خدمت کنند و ما هم وظیفه داریم دستاوردهای نظام را بگوییم، به جوانان بگوییم چرا انقلاب کردیم و اهمیت استقلال و برچیده شدن استبداد را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی افزود: البته راهی طولانی در پیش داریم و دشمن هر روز توطئه می کند لذا باید با جدیت تلاش خود را ادامه دهیم

استاندار قزوین یادآور شد: دشمن با حمله سایبری، نظامی و اقتصادی در صدد آسیب رساندن به نظام است و گاهی انقدر تبلیغ می کنند که خودمان هم باور نمی کنیم کاری شده است.

وی تصریح کرد: فرمانداران تلاش کنند در شهرها و روستاها برنامه داشته باشند تا این جشن، باشکوه برگزار شود.

زاهدی با بیان اینکه نهادها و دستگاهها باید از ظرفیت تشکلها و نهادهای مردمی استفاده کنند، گفت: باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم.

استاندار قزوین گفت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی هستند، هرگز آنها را فراموش نکنید.

کد خبر 4207849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha