۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

استراتژی دشمن ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است

استراتژی دشمن ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: استراتژی دشمن ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است و در مقابله با آن باید با اطلاع رسانی درست و ایجاد امید، زمینه اعتمادسازی به نظام را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نعمت اللهی روز سه شنبه در جلسه ستاد دهه فجر که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در شرایط حساس کنونی دشمن تلاش می کند با بهانه های مختلف از جمله مسائل اقتصادی بین مردم و مسئولان نظام فاصله بیندازد و در کنار آن جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

وی بیان کرد: باید ما نیز از همان روشی که دشمن استفاده می کند بهره ببریم و بدانیم در عکس العمل مناسب لازم است کاری کنیم تا دستاوردهای نظام در کارآمدی و موفقیت در عرصه های مختلف مطرح شود تا این ترفند خنثی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد همه تریبونهای نظام اعم از رسانه ها، مساجد و منبرها باید ندای وحدت سر دهند تا مردم به دستاوردهای نظام امیدوار شوند و بدانند کارهای زیادی صورت گرفته است.

حجت الاسلام نعمت الهی یادآورشد: باید برنامه های دهه فجر را به مردم بسپاریم تا کارها به صورت خودجوش برگزار شود و از حالت دولتی شدن جشنها جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: دشمن در فضای مجازی هم خیلی فعال ظاهر شده و با ایجاد شکاف مبان مردم و مسئولان و رواج ناامیدی تلاش می کند جشنهای انقلاب را تحت تاثیر تبلیغات منفی قرار دهد.

نعمت اللهی افزود: جشن های دهه فجر باید به عنوان یک ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد و همه منادی وحدت باشیم و بدانیم دیگر گروه گرایی جواب نمی دهد و لازم است نزاع های سیاسی را کنار بگذاریم و با وحدت، استراتژی دشمن را خنثی کنیم.

وی اظهارداشت: ۷۰ عنوان برنامه در کمیته قرآنی پیش بینی شده و ۲۸۵ مبلغ در این ایام به مناطق مختلف استان اعزام می شوند که ۴۰ نفر آنها از قم و ۶۰ نفر از مبلغان هم زن هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: برگزاری همایش مبلغان دینی، محفل انس با قرآن کریم در دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.

کد خبر 4207925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha