۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۴۰

استاندار قزوین به مناسبت روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد

استاندار قزوین به مناسبت روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد

قزوین- استاندار قزوین با صدور پیامی میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پرستاران قشری از جامعه اند که گل واژه های مهربانی و ایثار در دستان مهربانشان شکفته می شود، آن گاه که بر بالین بیمار می آیند و دست نوازش گر خود را بر چهره تب دارش می کشند.

ایثارگرانی که حضرت زینب علیهاالسلام را الگوی خود  قرار  داده و در خدمت به بیماران، عشق را معنا می کنند، آن گاه که خواب  چشمان شان را پس می زنند و بر بالین بیمار می نشینند و تا سپیده صبح، نظاره گر  وضعیت جسمی و روحی مریض خود هستند.

اینها در حقیقت عاشقانی هستند که خستگی در وجودشان معنا ندارد و گرمی مهربانی و امید را در جان های خسته و فرسوده از درد و رنج بیماران تزریق می کنند و لبخند شور آفرین عشق به زندگی را بر لبان انسانها جاری می سازنند.

در ادامه این پیام آمده است: خداوند پاداش زحمت ها، مهربانی ها و ایثارگی هایشان را عطا فرماید و همه مسئولان و مدیران را در پیگیری و رفع مشکلات، دغدغه ها و نگرانی ها و مطالبات بحق این قشر شریف و کوشا بیش از گذشته استوار و ثابت قدم بدارد.

کد خبر 4208393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha