۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۱۹

گزارش؛

مکان سقوط هواپیما با گذشت ۱۰ ساعت هنوز مشخص نیست

مکان سقوط هواپیما با گذشت ۱۰ ساعت هنوز مشخص نیست

یاسوج- با گذشت ۱۰ ساعت از سقوط هواپیمای یاسوج هنوز محل سقوط هواپیما مشخص نشده است و گروههای امدادی در منطقه سردرگم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز ساعت هشت از مقصد تهران به سمت یاسوج ۵۰ دقیقه پس از بلند شدن از باند از رادار خارج شد و تاکنون هیچ نشانی از این هواپیما یافت نشده است.

پس از شنیدن خبر سقوط هواپیما گروههای امدادی به منطقه احتمالی اعزام شدند اما نا مشخص بودن نقطه سقوط جستجوها را بی ثمر کرده است.

جلسه ستاد بحران استانها نیز در منطقه دنا کوه سمیرم بدون هیچ مصوبه ای پایان یافت و جستجوها نیز تنها براساس گفته های شاهدین محلی انجام می شود.

تاکنون هیچ مسئول کشوری در محل حاضر نشده و با وجود سرما و تاریک شدن هوا، جستجو بسیار کند بوده و کمبود امکانات و تجهیزات ویژه نیز شرایط را دشوار تر کرده است.

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد نیز از توقف جستجو در ارتفاعات خبر داده است.

جلال پورانفرد با بیان اینکه هنوز مکان سقوط هواپیما مشخص نیست، می افزاید: تلفن یکی از مسافرین روشن بوده و زنگ می خورد اما امکان ردیابی از دنا کوه وجود ندارد و سازمان هواپیمایی کشور باید محل دقیق سقوط را مشخص کند که جستجو با برنامه ریزی و هدفمند انجام شود.

هواپیمای «ای تی آر ۷۲ – ۶۰۰ » متعلق به هواپیمایی آسمان با ۶۶ مسافر از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج «تیک آف» کرد و در حدود ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه هواپیما از صفحه رادار محو شد تا مسافرین این پرواز هرگز به مقصد نرسند.

مطابق اطلاعات اولیه اعلام‌شده از سوی مسئولان هواپیمایی آسمان هواپیما در ۱۴ مایلی شهر یاسوج و در نزدیکی روستای "بیده" به کوه دنا برخورد کرده است.

کد خبر 4231432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha