۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی عنوان کرد:

صدور ۲ هزار و ۱۱۱ برگ سند برای ساختمانهای خراسان رضوی

صدور ۲ هزار و ۱۱۱ برگ سند برای ساختمانهای خراسان رضوی

مشهد- مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: طبق آمار موجود در ۶ ماهه اول سال جاری ۲ هزار ۱۱۱ برگ سند برای اراضی و ساختمانهای فاقد سند در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگارمهر، عبدالحسین رامشی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طبق قانون تعیین و تلکیف وضعیت اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی در شش ماهه اول سال جاری ۲ هزار ۱۱۱ برگ سند صادر شده است که رشدی ۱۴.۷۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است، در همین مدت نیز در راستای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن ۳ هزار و ۳۷۰ برگ سند صادر شده است.

وی افزود:در سال جاری ۱۸۸ هزار و ۵۵۵ جلد سند مالکیت برای اراضی و املاک اشخاصی حقیقی و حقوقی  در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴.۴۳ درصد رشد داشته است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی ادامه داد:در این مدت ۱ هزار و ۶۳۳ سند به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده است که نسبت به مدت مشابه شش ماهه سال گذشته ۴۹.۲۷ درصد رشد داشته است که از این تعداد ۷۰ سند برای اراضی و املاک ملی و منابع طبیعی استان صادر شده است.

وی گفت:در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۱ هزار و ۹۳ سند برای اراضی و املاک وقفی صادر شده است که رشدی ۵۷.۷۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

رامشی تاکید کرد:از کل ۴۷۸ هزار و ۷۶۳ معامله ثبت شده در استان ۱۱۹ هزار ۴۱۵ معامله منقول با ۱۸ درصد رشد و ۵۰ هزار و ۵۱۴ معامله غیر منقول با ۴۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته انجام شده است.

وی بیان کرد:همچنین در شش ماهه ابتدایی سال جاری یک هزار ۷۶۹ شرکت تجاری، ۲۰۴ شرکت تعاونی و ۳۰۴ موسسه در استان به ثبت رسیده است که به ترتیب ۷.۸۰ ،۲۶.۷۱ درصد رشد و۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

کد خبر 4425271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha