۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۴۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

تردد در ۹۵ درصد مسیرهای ارتباطی خوزستان برقرار است

تردد در ۹۵ درصد مسیرهای ارتباطی خوزستان برقرار است

اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در حال حاضر تردد در بیش از ۹۵ درصد جاده ها و محورهای استان برقرار است.

غلامعباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان خوزستان امسال با بحران سیل مواجه شد اما خوشبختانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خط مقدم مقابله با این بحران بود و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت.

وی با بیان اینکه سیل موجب آبگرفتگی حدود ۳۵ محور استان شد، افزود: طول برخی از این محورها به ۳۰ کیلومتر می‌رسید.

بهرامی نیا با اشاره به آبگرفتگی هشت محور دیگر در استان، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در بیش از ۹۵ درصد جاده‌ها و محورهای استان برقرار است اما شرایط محورهای آب گرفته به گونه‌ای است که تا فروکش نکردن آب، تردد در آنها امکان پذیر نیست و برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته، حدود ۸۵۰ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل به زیرساخت‌ها و ابنیه های فنی استان وارد شده است، ادامه داد: کار ترمیم و بازسازی زیرساخت‌ها و ابنیه فنی نیازمند اعتبار و زمان زیاد است و پس از تخصیص و ابلاغ اعتبار، کار آغاز خواهد شد.

وی تأکید کرد: علاوه بر آغاز ترمیم و بازسازی جاده‌ها و ابنیه های فنی خسارت دیده، باید تحقق دیگر برنامه‌های حوزه راهداری که برای امسال برنامه ریزی شده بودند، تلاش کرد.

کد خبر 4611946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha