۳۰ خرداد ۱۳۸۶، ۱۱:۱۳

25 پایگاه انتخاب رشته ویژه داوطلبان کنکور دانشگاه ها راه اندازی شد

25 پایگاه انتخاب رشته ویژه داوطلبان کنکور دانشگاه ها راه اندازی شد

ساری - خبرگزاری مهر : معاون آموزش نظری و مهارتی سازمان آموزش و پرورش مازندران از راه اندازی 25 پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان راهیابی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خبر داد .

اسکندر عباسپور با اشاره به ضرورت حمایت از دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری دانشگاه ها در گفتگو با خبرنگار مهر افزود : ارائه خدمات و اطلاعات منسجم و تخصصی از منابع نرم افزاری و خدمات مشاوره ای برای این داوطلبان با لحاظ کردن توانمندی و علاقمندی آن ها جهت تخصیص در رشته های دانشگاهی از فعالیت های کارشناسی مشاوره دوره متوسطه محسوب می شود .

وی با تاکید بر بهره مندی از نیروهای کارآمد و متخصص آموزش و پرورش در امر انتخاب رشته داوطلبان مازندرانی شرکت کننده در کنکور سراسری تصریح کرد : خدمات مشاوره ای و انتخاب رشته در پایگاه های 25 گانه این سازمان به داوطلبان ارائه می شود .

عباسپور اضافه کرد : با هدف جلب مشارکت اولیا در فراهم کردن زمینه های عاطفی و روانی مناسب داوطلبان راهیابی به کنکور سراسری کارشناسی مشاوره دوره متوسطه این سازمان همایش آمادگی کنکور را در 10 شهرستان و منطقه استان برگزار کرده است .

به گفته عباسپور این همایش در شهرستان های نکا ، بهشهر ، ناحیه دو ساری ، قائمشهر ، نوشهر ، بابل ، آمل ، رامسر ، بابلسر و تنکابن در دو گروه برادران و خواهران برگزار شد .

کد خبر 504812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha