۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۰۹

استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت تامین زیرساختهای برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر قم

ضرورت تامین زیرساختهای برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر قم

استاندار قم با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر قم به صورت الکترونیکی گفت: باتوجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر قم تامین زیرساخت‌ها در این راستا بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر یکشنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان قم با اشاره به برگزاری چندین دوره انتخابات در سال‌های پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: بهره‌گیری از تجربیات انتخابات گذشته در راستای برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر قم به صورت الکترونیکی تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر قم به صورت کاملاً مکانیزه برگزار خواهد شد که تأمین زیرساخت‌ها در این راستا از اهمیت ویژه برخوردار است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به زمان بندی فرآیندهای مختلف برگزاری انتخابات افزود: متولیان انتخابات بایستی به قوانین و تقویم انتخاباتی اشراف کامل داشته باشند و کارهای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
وی افزود: در دوره‌ی پیش رو، سه انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستاها را به صورت همزمان برگزار می‌کنیم که نیازمند آمادگی بیشتر مسئولان ستاد انتخابات استان می‌باشد.

سرمست با تاکید بر اینکه باید همه اقدامات، وظایف و برنامه‌های مسئولان استان مستند و به صورت مکتوب تدوین شود گفت: فرمانداری محور برگزاری انتخابات در استان قم است و همه مسئولان موظف به همکاری و تعامل با فرماندار قم به عنوان رئیس هیأت اجرایی انتخابات هستند.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات امن، باشکوه و سالم در دستورکار مسئولان استان می‌باشد و بایستی قانون به عنوان فصل‌الخطاب همواره مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 5158445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha