۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵

مسئول ستاد جلیلی در البرز: 

باید گفتمان مردم در انتخابات ۱۴۰۰ پیروز شود

باید گفتمان مردم در انتخابات ۱۴۰۰ پیروز شود

کرج - مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در البرز با بیان اینکه باید به دور از وعده‌های توخالی و هیاهوی پوشالی باشیم، گفت: گفتمان مردم باید در انتخابات ۱۴۰۰ پیروز شود.

سلیم عجمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: برای آشنایی با منظومه فکری و برنامه‌ای سعید جلیلی برای اداره کشور به پنج محور که بیانگر دلایل مختلف حضور وی است، اشاره کرد.

وی بیان کرد: بخشی از چرایی انتخاب جلیلی را در بیانیه آغاز به کار ستاد اعلام کردیم که از جمله تجربه بیش از ۳۰ ساله ایشان و ارتباط با کارشناسان و مدیران موفق و جوانان نخبه بوده که ثمره آن برنامه‌های اجرایی برای ابر مسئله‌های کشور است و بخش اعظم آن در مناظرات و برنامه‌های رسانه‌ای تشریح خواهد شد.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان البرز تصریح کرد: هدف اصلی ما در ایام رقابت انتخاباتی دریافت دقیق برنامه‌های جلیلی و رساندن به عموم مردم است و فارغ از هر نتیجه‌ای که در انتخابات به دست آید گسترش این سبک تفکر و سیاست‌ورزی خود یک دستاورد بزرگ برای انقلاب اسلامی در این مقطع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما این است که برنامه‌هایی را که ۶۰ درصد قدرت انجامش وجود دارند را اعلام نمی‌کنیم و تنها مسائلی را که محرز بوده و توانایی صددرصدی اجرا دارد مطرح می‌شود.

عجمی گفت: هر کدام از فرزندان انقلاب که فرصت آشنایی با محتوای برنامه‌های جلیلی را پیدا کند قطعاً مشتاق بازگویی آن برای مردم و سطوح مختلف مخاطبان خواهد شد.

وی متذکر شد: معتقدیم اگر بتوانیم هوای تازه را به مردم خسته از وعده‌های توخالی و هیاهوی پوشالی برسانیم پیروزی این گفتمان در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی است.

کد خبر 5224901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جامانده . . . IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      0 0
      ان شاالله به امید پیروزی گفتمان مردم