۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۵

«جشن انتخابات»- آملی‌لاریجانی:

راه حل مشکلات، قهر کردن با صندوق رأی نیست

راه حل مشکلات، قهر کردن با صندوق رأی نیست

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم گلایه های مختلفی دارند و مشکلاتی در کشور وجود داشته و دارد اما راه حل مشکلات و رفع گلایه‌ها قهر کردن با صندوق های رأی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح امروز(جمعه) رأی خود را به صندوق ۱۵۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انداخت.

وی پس از انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: امروز خوشبختانه ملت ما یک حضور جدیدی را در پای صندوق های رأی برای رقم زدن به سرنوشت خواهند داشت. 

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی تقریباً همه نهادهای اساسی نظام بر اساس انتخابات شکل می گیرد و بسیار مهم است که مردم برای تعیین سرنوشت خود، پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: حضور پرشور مردم موجب افزایش اقتدار نظام، امنیت ملی کشور و همچنین مقابله با نقشه های دشمن خواهد شد. 

آملی لاریجانی افزود: همه ما وظیفه داریم که عقلا و شرعا در انتخابات حضور پیدا کنیم تا آنچه را که خیر کشور است و موجب اقتدار ملی می‌شود و مقابله با نقشه های دشمنان را رقم می‌زند، انجام دهیم. 

وی اظهار داشت: البته مردم گلایه های مختلفی دارند و مشکلاتی در کشور وجود داشته و دارد اما راه حل مشکلات و رفع گلایه‌ها قهر کردن با صندوق های رأی نیست.  امیدواریم خداوند آنچه را که خیر است برای این ملت و کشور رقم بزند. 

عضو شورای نگهبان گفت: ما مطمئن هستیم که مردم ما این بار هم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا خواهند کرد و سعادت کشور را تضمین خواهند کرد. 

گفتنی است، فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا و دو میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(جمعه) با دستور وزیر کشور در حدود ۶۷ هزار شعبه شهری و ۷۵ هزار شعبه روستایی آغاز شد.

کد خبر 5237476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha