۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۷

قاضی زاده هاشمی در مشهد:

امیدوارم سختی های مردم به پایان برسد/ مشارکت چشمگیر است

امیدوارم سختی های مردم به پایان برسد/ مشارکت چشمگیر است

مشهد - نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات این امیدواری را ایجاد می کند که مشکلات مردم در دولت آینده به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، دقایقی پیش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا وارد شعبه ۵۶۳ مشهد واقع در حرم مطهر رضوی شد.

وی در رابطه با برنامه‌های خود در صورت انتخاب، اظهار کرد: ۲۱۳ پروژه تعریف کردیم که هدف آنها کاهش تورم، بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات است.

این نامزد ریاست جمهوری اضافه کرد: مذاکرات تصمیم نظام است و آن را به نتیجه می‌رسانیم، نتیجه‌ای که حقوق مردم در برجام را احیا کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به تأخیر در آغاز رأی‌گیری، گفت: مردم گله‌مند بودند که با تأخیر فرایند رأی‌گیری آغاز شده است، درست نیست که مردم زیر آفتاب بمانند و صف‌ها طولانی ایجاد شود.

وی بیان کرد: امیدوارم وزارت کشور با سرعت و دقت کارش را به موقع انجام دهد که مردم اذیت نشوند، سلامت مردم خیلی مهم هست، با این شور و هیجانی که به وجود آمده و مردم از صبح آمدند، امیدواریم شاهد مشارکت قوی باشیم.

وی متذکر شد: اینکه کار دچار اختلالات فنی بشود، قابل پذیرش نیست، امیدواریم شاهد مشارکت بالای مردم باشیم و به انتخاب رئیس جمهوری کارآمد با پشتوانه بالا منجر شود؛ رئیس جمهوری که پشتوانه مردمی با رأی بالا داشته باشد، اقتدار بیشتری برای پیش‌برد برنامه‌های دولت خواهد داشت و لازم است مردم با رأی بالا از رئیس جمهور آتی حمایت کنند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: امر رأی دادن انجام یک واجب شرعی است و این واجب شرعی را چه جایی بهتر از حرم می‌توان انجام داد؛ ان‌شاءالله این رای‌های مقدس سبب شود دولت خوب و کارآمدی بشود که به سختی‌های زندگی مردم پایان دهد و باری از دوش مردم بردارد.

کد خبر 5237687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      0 0
      درود و سلام بر قاضی زاده که با اخلاق وادب در مناظرات حاضر شدند وتا آخر پیمان نشکستند تا رای‌های اونصیب دشمنان انقلاب نشود