۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس:

برای رفع مشکلات بزرگ تهران باید تعامل صورت بگیرد

برای رفع مشکلات بزرگ تهران باید تعامل صورت بگیرد

تهران- رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با اشاره به اینکه مشکلات تهران بزرگ است گفت: برای رفع مشکلات باید تعامل و همکاری صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدرضا تقوی ظهر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار تهران که با حضور شهردار تهران و وزیر کشور برگزار شد اظهار داشت: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان تهران ضمن تقدیر از زحمات استاندار قبلی؛ همراه استاندار جدید در رفع مشکلات استان هستیم.

وی ادامه داد: مشکلات تهران بزرگ است که باید بر این اساس دیده شود، در این راستا باید به شهرداری تهران کمک شود؛ باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات رفع شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران عنوان کرد: پیامبر فرمود اگر فرصت خدمت برایتان فراهم شد قدر بدانید، همچنین حضرت علی (ع) فرمود پست‌ها طعمه نیست و امانتی در دست ما می‌باشد، باید نگاه ما به پست‌ها امانتداری باشد، به علاوه پست برای خدمت به مردم است.

تقوی با اشاره به صحبت مدیران موفق در دنیا عنوان کرد: در کنار هم جمع شدن شروع کار است و در کنار هم ماندن پیشرفت و با هم کار کردن نشان دهنده موفقیت است، رهبری و مدیریت مثل حرکت دادن نخ است که باید جلو بروید و آن را بکشید، وقتی همه مثل هم فکر می‌کنیم معلوم است که اصلاً فکر نمی‌کنید.

کد خبر 5326838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha