۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹

با حضور ۲۷ تیم؛

شانزدهمین دوره مسابقات کارکنان زندان های کشور در انزلی آغاز شد

شانزدهمین دوره مسابقات کارکنان زندان های کشور در انزلی آغاز شد

رشت- شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان های کشور با حضور ۲۷ تیم در استان گیلان و به میزبانی شهرستان بندر انزلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل زندان‌های گیلان ظهر شنبه در مراسم افتتاح شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور، گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۲۷ تیم از سراسر کشور از تاریخ امروز آغاز و تا ۱۲ آبان ماه به میزبانی انزلی ادامه دارد.

رضا محمدی اصل به نقش مهم ورزش در سلامت و بهداشت جسم و روح اشاره کرد و افزود: ورزش از مؤلفه‌های مهم برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و ابزاری برای جلوگیری از اضطراب، ناراحتی ذهنی و همچنین افزایش اعتماد به نفس در امور است.

رئیس زندان‌های استان گیلان در ادامه اضافه کرد: ورزش در زندگی روزمره تأثیر گذار بوده و زندانیان نیز با اجرای ورزش در زمان تحمل کیفر از کم‌تحرکی، رخوت جسمی و بی حوصلگی دور شده و توجه به مقوله ورزش می‌تواند در بهداشت روان مددجویان در زمان تحمل حبس نیز حائز اهمیت باشد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به وجود ورزش، تصریح کرد: تشویق فرزندان برای حضور در برنامه‌های ورزشی مهم است.

توجه سازمان زندان‌ها به سلامت کارکنان و زندانیان

مدیر کل فرهنگی تربیتی زندان‌های کشور نیز تصریح کرد: تمرکز برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌های کشور تنها مختص زندانیان نیست بلکه برای کارکنان و سربازان وظیفه نیز برنامه‌هایی تدارک دیده می‌شود.

حمیدرضا عزیزی گفت: مسابقات فرهنگی و ورزشی در دو سال گذشته تحت تأثیر شرایط کرونا قرار گرفت و طی این مدت مسابقه‌ای برگزار نشده است.

وی تاکید کرد: به لحاظ حفظ روحیه، سلامت و نشاط کارکنان و افزایش انگیزه سازمانی این مسابقات به طور مجتمع برگزار می‌شود و امسال استان گیلان در این شرایط حساس میزبانی این مسابقات را بر عهده گرفت.

کد خبر 5339367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha