۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷

جعفری اعلام کرد؛

پاسکاری در پرونده «شهرک ژاندارمری» ممنوع/ هر نهاد پاسخگو باشد

پاسکاری در پرونده «شهرک ژاندارمری» ممنوع/ هر نهاد پاسخگو باشد

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: هر نهادی به اندازه سهم خود باید پاسخگوی مردم باشد و از ارجاعات بی‌مورد به دیگر دستگاه‌ها خودداری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی جعفری در خصوص آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی موسوم به شهرک ژاندارمری گفت: از عوامل و مسئولانی که در پیگیری مجدانه برای حل و فصل پرونده شهرک ژاندارمری که از پرونده‌های کثیرالشاکی بوده‌است، تقدیر می‌کنم.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران عنوان کرد: مراجعات مردمی در خصوص این پرونده بسیار زیاد است و از تمامی ادارات و نهادهای دخیل در این پرونده تقاضا دارم که مراجعات مردمی را مدیریت و هر نهادی به اندازه سهم خود باید پاسخگوی مردم باشد و از ارجاعات بی‌مورد به دیگر دستگاه‌ها خودداری شود.

وی عنوان کرد: در مورد پرونده شهرک ژاندارمری هر آنچه که به واقعیت نزدیک است باید کشف شود و موضوع زمین‌خواری، فساد و بیت‌المال در آن با توجه به قوانین به سرانجام برسد.

کد خبر 5356114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      1 0
      کسانی که در سالیان دور با هزار و یک امید از حقوق خودشان پس اندازی جمع کرده بودند تا بتوانند سرپناهی برای خود و خانواده شان دست و پا کنمد سزاوار چنین ناحقی نبودند اکثر این افراد نظامیانی بودند که دیگر هیچگاه نتوانستند صاحب منزلی شوند چرا که چند تا اداره قدرتمند این زمینها را بین خود تقسیم کردند