۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸

آزمایش‌های سالیانه با ۵۰درصد تخفیف در آزمایشگاه بهمن طب

آزمایش‌های سالیانه با ۵۰درصد تخفیف در آزمایشگاه بهمن طب

آزمایشگاه بهمن طب تنها آزمایشگاه شبانه روزی در تهران به مدت محدود و با تخفیف ۵۰ درصدی تمامی آزمایش های دوره ای و سالیانه را انجام می دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیا می‌دانید که الزاماً همه بیماری‌ها همراه با درد نیستند که شما خبردار شوید؟! ما ممکن است در طول زندگی مبتلا به بیماری‌هایی شویم که هیچگونه درد و علائمی نداشته باشند و ما از وجود آنها بی خبر باشیم، اما متاسفانه زمانی متوجه می‌شویم که شاید دیر شده باشد و درمان و بهبودی امکان پذیر نباشد!

مثلاً اگر کلسترول بالا داشته باشیم، اسید اوریک خونمان بالا باشد و یا درگیر کبد چرب باشیم، دردی احساس نمی‌کنیم، فقط وقتی متوجه می‌شویم که بیش از ۵۰ درصد کبد ما درگیر شود و دیگر کار از کار گذشته است. راه حل چیست؟

بیماری‌های خاموش، بلای جان مردم!

چکاپ های دوره‌ای و آزمایش‌های سالیانه (حتی یک آزمایش خون ساده) شما را در مقابل اینگونه بیماری‌های خاموش بیمه می‌کند. همانطور که اگر یک ماشین سرویس دوره‌ای نشود و روغن آن به موقع عوض نشود کار ما را لنگ می‌گذارد، بدن ما هم با تمام پیچیدگی‌هایش باید مورد آزمایش و معاینه‌های مرتب قرار گیرد. این موضوع حساسیت بالایی دارد، چرا که بزرگترین دارایی هر انسان سلامتیست و جایگزینی ندارد.

آزمایش‌های دوره‌ای و سالیانه با تخفیف ۵۰ درصدی در بهمن طب

آزمایشگاه بهمن طب تنها آزمایشگاه شبانه روزی در تهران به مدت محدود و با تخفیف ۵۰ درصدی تمامی آزمایش‌های دوره‌ای و سالیانه را برای مردم عزیز انجام می‌دهد. همچنین آماده عقد قرارداد با شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی برای آزمایش‌های سالیانه کارکنان است.

بهمن طب جهت رفاه حال مردم عزیزکشورمان وسایر کشورهای منطقه (به صورت خیریه) و زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت درحال خدمات دهی است. بنابراین علاوه بر آزمایش‌های دوره‌ای، تست کرونا را نیز فقط با قیمت ۲۷۰ هزار تومان (به مدت ۶ ماه) و سایر آزمایش‌ها را با ۳۰ درصد تخفیف (به مدت ۳ ماه) انجام می‌دهد.

جالب است بدانید آزمایشگاه ویروس شناسی، پاتولوژی و کلینیکال بهمن طب دارای چندین بیمارستان در ایران و کشورهای مختلف جهان بوده که کادری حرفه‌ای متشکل از پزشکان متخصص و نخبه از دانشگاه‌های شهید بهشتی و ایران، همراه با کارشناسان مجرب به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند. از آزمایش خون گرفته تا پیشرفته‌ترین آزمایش‌های تشخیص طبی.

ضمناً این آزمایشگاه لوکس و مدرن واقع در خیابان ملاصدرا، جنب بیمارستان بقیه الله دارای (پارکینگ رایگان) است تا مراجعین در شلوغی خیابان‌ها نگران جای پارک خودروی خود نباشند.

آزمایش‌های سالیانه با ۵۰درصد تخفیف در آزمایشگاه بهمن طب

در آزمایشگاه شبانه روزی بهمن طب چه آزمایش‌هایی صورت می‌گیرد؟

آزمایش تست کرونا:

آزمایش تست PCR به صورت ((شبانه روزی در مرکز و در منزل)) و جواب دهی به مدت ۳ الی ۱۲ ساعت (برای اولین بار در ایران)

آزمایش تشخیص طبی:

سم شناسی و آزمایش اعتیاد با پیشرفته‌ترین دستگاه HPLC جهان، هورمون شناسی، قارچ شناسی، میکروب شناسی (قیمت آزمایش خون را از کارشناسان ما بپرسید)

آزمایشات پاتوبیولوژی شامل:

آزمایش‌های پیوند اعضاء ( ساب تایپینگ HLA )، آزمایش پاتولوژی، آزمایش رنگ آمیزی اختصاصی IHC، آزمایش سایتولوژی

آزمایشگاه ویروس شناسی وپاتولوژی وکلینیکال

آزمایش‌های سالیانه با ۵۰درصد تخفیف در آزمایشگاه بهمن طب

نشانی آزمایشگاه بهمن طب: تهران، تقاطع خیابان ملاصدرا و شیخ بهایی، جنب بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)، پلاک ۲۰۰

تلفن: ۰۲۱۸۸۶۱۱۱۱۶

صفحه اینستاگرام: @bahman.teb

نشانی سایت: https://bahmanteb.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5359629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha