۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷

مقام سوم دختران فارس در مسابقات دارت قهرمانی کشور

مقام سوم دختران فارس در مسابقات دارت قهرمانی کشور

شیراز - نخستین دوره مسابقات دارت مجازی قهرمانی جوانان کشور در بخش دختران به میزبانی کمیته دارت استان فارس برگزار شد و تیم دختران فارس به یک مقام سوم دست یافت.

میلاد بینا سرپرست تیم فارس و سرپرست برگزاری مسابقات دارت جوانان قهرمانی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات دارت جوانان در بخش بانوان با شرکت ۲۸ دارتیست منتخب در قالب ۱۴ تیم از ۱۳ استان، به میزبانی کمیته دارت استان فارس و به صورت مجازی برگزار و در پایان تیم دوبل دختران فارس متشکل از انیس سال افزون و زهره جهانبازی که کمتر از یک سال از شروع فعالیتشان می‌گذرد موفق به کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

بینا افزود: این رقابت‌ها به شکل استاندارد با دو دوربین و حضور داوران برگزار شد که تیم خوزستان به مقام قهرمانی رسید، تیم کرمان دوم شد و تیم دوبل دختران فارس به همراه تیم اردبیل به صورت مشترک سوم شدند.

سرپرست برگزاری رقابت‌های دارت جوانان کشور بیان داشت: این رقابت‌ها در بخش میکس جوانان هم برگزار شد که تیم هرمزگان به مقام نخست دست یافت، ضمن آنکه مسابقات دوبل بخش پسران نیز روزهای پنجشنبه و جمعه، یازدهم و دوازدهم آذر به میزبانی کمیته دارت استان فارس و شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر 5364303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha