۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۱

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

مستحق شکست برابر پارس جنوبی نبودیم/ از داوری‌ها لطمه خورده‌ایم

مستحق شکست برابر پارس جنوبی نبودیم/ از داوری‌ها لطمه خورده‌ایم

همدان- مربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: به هیچ عنوان مسحق شکست برابر تیم فوتبال پارس جنوبی جم نبودیم.

مجید بیگم‌جانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: در این هفته ۲ بازیکن مهم و اصلی خود را کاپیتان حسین کاظمی و مهدی عسگری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و چند بازیکن هم با شرایط نصف و نیمه مصدومیت در دیدار برابر پارس جنوبی حضور داشتند.

وی افزود: در ۲۰ دقیقه ابتدای مسابقه نیز مصدومیت علی فراهانی باعث شد یک تعویض اجباری انجام دهیم که مصدومیت این بازیکن نیز ما را دچار مشکل کرد.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه با تمام مشکلات بازی خوبی را برابر پارس جنوبی جم ارائه دادیم، گفت: در نیمه اول کاملاً تیم برتر میدان بودیم و اگر کمی خوش شانس بودیم با اختلاف حداقل ۲ گل به رختکن می‌رفتیم، کاشته زیبای میثم زمانی یک بار به تیرک دروازه برخورد کرد و تک به تک شدن این بازیکن با خوش شانسی دروازه‌بان حریف در کنترل توپ، به گل تبدیل نشد.

بیگم‌جانی خاطرنشان کرد: همچنین یک گل هم زدیم که داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد اگر هم قبل از این گل خطایی صورت گرفت بود بازیکن حریف پیراهن بازیکن ما را کشیده بود که باید خطای پنالتی به سود ما اعلام می‌شد.

وی با اشاره به نیمه دوم دیدار شهرداری همدان برابر پارس جنوبی بیان کرد: در نیمه دوم در یک ربع ابتدایی به دلیل عدم تمرکز گل بسیار بدی را دریافت کردیم که این گل دقایقی نیز تمرکز بازیکنان ما را، برای برگشت به مسابقه بر هم ریخت اما رفته رفته باز هم توانستیم توپ و میدان را کنترل کنیم اما همیشه بازگشت در خانه حریف سخت است و هر چه زدیم هم متأسفانه به در بسته خوردیم.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم هم به شدت به این پیروزی در خانه نیاز داشت به همین دلیل بعد از گل شاید بالای ۷ بار تیم پزشکی برای درمان بازیکنان پارس وارد زمین شدند و این تیم در خانه برای کسب این ۳ امتیاز مهم دست به اتلاف وقت زد به طور کلی باید بگویم به هیچ وجه ما مستحق شکست در این دیدار نبودیم.

بیگم‌جانی با اشاره به روند متزلزل داوری‌ها گفت: در لیگ برتر فوتبال ایران که بسیار بیشتر زیر نظر بوده و رسانه‌ها آن را دنبال می‌کنند ما شاهد اشتباهات داوری هستیم و دیگر صحبتی برای لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی نمی‌ماند در همین چند هفته گذشته داوری‌ها امتیازات زیادی را از ما گرفته‌اند.

وی افزود: در دیدار برابر ملوان یک پنالتی به سود ما گرفته نشد، در دیدار برابر مس کرمان در دقیقه ۸۸ داور به اشتباه یک پنالتی به حریف هدیه کرد، در دیدار همین هفته هم یک پنالتی به سود ما گرفته نشد و گل سالم‌مان هم مردود اعلام شد واقعاً به شدت از داوری‌ها لطمه خورده‌ایم و باید فدراسیون و کمیته داوران با حساسیت بیشتری داوری‌ها را کنترل کنند تا به همین راحتی حق یک استان پایمال نشود.

در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان چهارشنبه ۱۷ آذر ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی میزبان تیم فوتبال شهرداری آستارا خواهد بود.

کد خبر 5369053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha