۲ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

در ایالت «فیلادلفیا» آمریکا؛

نماینده زن کنگره هدف سرقت مردان مسلح قرار گرفت

نماینده زن کنگره هدف سرقت مردان مسلح قرار گرفت

سارقان مسلح نماینده دموکرات کنگره آمریکا را مورد سرقت قرار داده و خودروی وی را ربودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سارقان مسلح در ایالت «فیلادلفیا» در آمریکا با تهدید و استفاده از اسلحه، خودروی «مری اسکانلون» نماینده کنگره این کشور را ربودند.

در بیانیه‌ای که سخنگوی خانم اسکانلون درهمین رابطه منتشر کرده، آمده است: خانم اسکانلون، نماینده کنگره آمریکا پس از پایان جلسه‌ای در پارک «اف دی آر» (FDR)، با اسلحه مورد سرقت قرار گرفت و خودروی وی ربوده شد. وی از نظر جسمی آسیبی ندیده است و از اداره پلیس فیلادلفیا جهت واکنش سریع شان تشکر می‌کند.

اسکانلون، وکیل سابق حقوق مدنی، یکی از اعضای حزب دموکرات و نماینده حوزه پنجم پنسیلوانیا است. او در کمیته‌های اداری، قضایی و قوانین فعالیت می‌کند و از سال ۲۰۱۸ نماینده بوده است.

طبق بیانیه‌ای که بعداً به دست شبکه خبری «سی ان ان» رسید، اداره پلیس ایالت فیلادلفیا اعلام کرد که مردان مسلح به نماینده کنگره نزدیک شده و از وی می‌خواهند تا سوئیچ خودروی خود را به آنها بدهد.

مقامات «اف بی آی» در حال انجام تحقیقات در این زمینه هستند.

حوادثی از این دست جای تعجب چندانی باقی نمی‌گذارد چرا که آزادی حمل سلاح گرم و خرید و فروش آن در آمریکا بارها و بارها موجب بروز حوادثی خونین و کشتارهای فجیع در ایالت‌های مختلف این کشور شده است.

کد خبر 5382314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha