۸ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

دشمن در فتنه ٨٨ از نزدیکان انقلاب عضو گیری کرد

دشمن در فتنه ٨٨ از نزدیکان انقلاب عضو گیری کرد

شیراز- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در سال ٨٨ از عناصری استفاده کرد که به انقلاب نزدیک بودند و آنها فریب خوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین گرامی داشت سالروز حماسه ٩ دی در شیراز بیان کرد: همزمان با سالروز ٩ دی مراسم‌های مهم دیگری نیز در کشور در حال برگزاری است و این ایام، ایام فاطمیه است و این موضوع عطر فرهنگ فاطمی فضای جامعه را عطرآگین کرده و مردم را دگرگون می‌کند.

وی اضافه کرد: همزمان با این ایام، سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز برگزار شده که این موضوع نیز روح میهن پرستی و دفاع از وطن در سایه ولایت فقیه را در میان مردم افزایش می‌دهد.

تقوی ادامه داد: تلاش حضرت فاطمه (س) پس از رحلت پیامبر برای آن بود که بصیرت در جامعه اسلامی افزایش یابد و ٩ دی نیز در ادامه حرکت ائمه اطهار در جامعه شکل گرفت این در حالی است که شاهد بودیم که قاسم سلیمانی نیز در این مسیر حرکت کرد و جاودانه شد.

وی افزود: ایران اسلامی به علت وجود سیره عملی ائمه اطهار و اطاعت از معصومین دیار عشق است و فارس نیز نگین درخشانی در اطاعت از رهبری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شخصی می‌تواند در مسیر الهی و ائمه اطهار گام بردارد که وجودش مملو از عشق به خداوند و معصومین بوده تا بتواند در گام اول منیت را در خود از بین برده تا بتوان به مقام‌های عالی الهی دست یافت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مکتب الهی نشان داد که این مکتب در مقاطع حساس نیروهایی تربیت کرده است که می‌توانند مشکلات احتمالی در جامعه را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند البته نباید فراموش کرد که شجره طیبه انقلاب در تمامی رویدادهای جامعه ریشه دوانده و نمی‌توان این عنصر مهم را از وقایع جامعه نادیده گرفت.

حجت‌الاسلام تقوی در ادامه صحبت‌های خود در سالروز ٩ دی تصریح کرد: ولایت فقیه حاصل تاسی از سیره ائمه اطهار است و در جامعه باید نسبت به حوادثی که رخ می‌دهد و حساس بوده زیرا این حوادث هستند که تاریخ را تشکیل می‌دهند لازم به ذکر است که هویت یک ملت را تاریخ آن ملت تشکیل می‌دهند.

وی افزود: نسل‌های جوان از موضوعاتی که در مسیر انقلاب روی داده است آگاه شده و از آنان درس بگیرند تا چراغی روشن برای رسیدن به آینده در دست داشته باشند.

تقوی در ادامه تاکید کرد: یادآوری برخی از حوادث از واجباتی است که نباید فراموش شود مخصوصاً حوادثی که در آن هدف دشمنان نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این در حالی است که در حوادث سال ۸۸ دشمن برای ضربه زدن به نظام از نزدیکان انقلاب استفاده نمود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: فتنه این درس را به نیروهای انقلابی داد که ممکن است دشمنان از درون نظام عضو گیری کنند البته هنوز هم هستند افرادی که چوب لای چرخ انقلاب گذاشته و در تلاش هستند تا اقدامات انقلاب را نادیده بگیرند.

وی افزود: فتنه گران در سال ۸۸ در تلاش بودند تا اصول اساسی انقلاب را تغییر دهند و این تلاش‌ها به گونه‌ای بود که می‌خواستند ولایت فقیه فلسطین بسیج و غیره را از یاد مردم ببرند.

به گفته این نماینده مجلس مردم همچنان مقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌اند این در حالی است که دولت جدید پس از استقرار با مشکلات متعددی مواجه بود که باید همه ارکان نظام دست در دست هم داده و مشکلات موجود را برطرف کنند.

کد خبر 5386982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha