۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۴۷

کاروان زیارتی استانبول وارد گلزار شهدای کرمان شد

کاروان زیارتی  استانبول وارد گلزار شهدای کرمان شد

کرمان - کاروانی زیارتی از شهر استانبول وارد کرمان شد و زائران برای ادای احترام به شهید سلیمانی در گلزار شهدا حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان زیارتی ترکیه امروز وارد کرمان شد و زائران برای ادعای احترام به شهید سلیمانی هم اکنون در گلزار شهدای کرمان حضور دارند.

زیرات کمال یکی از اعضای این کاروان در گفتگو با مهر اظهارداشت: در ترکیه مردم احترام خاصی برای سردار سلیمانی قائل هستند و شیفته‌ای این شهید بزرگوار هستند.

وی افزود: ما به عنوان نماینده‌هایی از هزاران نفر از مردم ترکیه از شیعه و سنی و مسیحی به کرمان آمده‌ایم تا بگوییم در راه شهید سلیمانی گام بر می‌داریم.

وی گفت: قسم می‌خوریم راه شهادت را ادامه می‌دهیم و میدان مقاومت خالی نیست.

وی ادامه داد: مقام او بسیار بالاست و نمی‌توانیم در وصفش حرف بزنیم چون او خود یک ملت بود و مرزها در نوردیده بود و مکتب حاج قاسم فقط مختص مردم ایران نیست.

کد خبر 5390470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      6 0
      مسئولین شهر کرمان با وچود گذشت دوساال از شهادت این سردار محبوب هیچ اقدامی برای نطم دادن وتزئین وزیباسازی وسایرعملیات ابرومندبازسازی گلزارشهدای کرمان ومزار مطهر شهیدعزیز کرمانی سردارمحبوب قلبها نکرده.والله ماکرمانیها احساس شرم میکنیم که از سراسر دنیا میان واین وضع رو ببینند..امکانات رفاهی صفر