۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۴

در شورای اقتصاد صورت گرفت؛

تاکید مخبر بر ضرورت استفاده حداکثری و حمایت از کالاهای ایرانی

تاکید مخبر بر ضرورت استفاده حداکثری و حمایت از کالاهای ایرانی

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از توان تولیدی و خدماتی داخلی و حمایت از کالاهای ساخت ایرانی گفت: حضور مردم و بخش خصوصی راهکار اساسی حل مشکلات کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای اقتصاد صبح امروز (یکشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

مخبر در این جلسه که وزرای نیرو، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، نفت، صنعت معدن و تجارت، رؤسای سازمان برنامه و بودجه و سازمان انرژی اتمی و همچنین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور حضور داشتند، با تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از توان تولیدی و خدماتی داخلی و حمایت از کالاهای ساخت ایرانی، تاکید کرد: حضور مردم و بخش خصوصی راهکار اساسی حل مشکلات کشور بویژه در تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

همچنین در این جلسه درخواست وزارتخانه‌های نفت، نیرو، راه و شهرسازی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صمت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جهاد کشاورزی و سازمان انرژی اتمی در زمینه‌های توسعه حمل و نقل ریلی، بار و مسافر، جایگزینی خودروهای فرسوده، توسعه میادین نفتی، گازی و پالایشگاه‌ها، حوزه نیرو، تولیدات صنعتی و هزینه جابجایی کالا مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5434885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      حاج اقا مخبر بعنوان‌معاون رییس جمهور تحرک و فعالیت شما کم میباشد و اثر مدیدیت شما در بازار احساس نمی شود علت چیست بازوها کند کار میکنند یا مشکلات گره خورده و تکان نمیخورند